2020年5月14日星期四

Flammkuchen (German pizza)

大家N年前有冇睇Queer eye for the straight guy嘅呢?  嗰時我幾鍾意睇㗎。隔咗N年後有新版嘅Queer Eye。但我就麻麻嘞。可能對啲植入式廣告反感.
最近收到其中一個主持Antoni嘅食譜,都幾多嘢想整。
首先想試呢個超簡單嘅Flammkuchen (German pizza)。
先焗Flammkuchen皮(我用現成). 紅洋蔥切條炒熟。
Flammkuchen待暖後, 搽上creme fraiche, 灑啲洋蔥,胡椒。淋啲橄欖油。食得。
大家見就知我孤寒,冇乜creme fraiche.

18 則留言:

  1. 呢個我都整過, 好耐無整啦

    回覆刪除
  2. 疫情期間,
    好多人都躲在家裏整野食,
    所以好多烘培原材料都被掃光...
    哈哈!

    回覆刪除
  3. 我有睇過:Queer eye for the straight guy!
    呢個好似幾好味喎!

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.