2020年7月21日星期二

Chilli, Avocado, Marmite Sandwiches

有blog位友話marmite+牛油果多士好食. 於是等到牛油果減價就試吓. 食譜參考咗以下呢個.
https://cookpad.com/uk/recipes/5327095-breakfast-chilli-avocado-marmite-on-toast
一個牛油果,一個青檸或檸檬汁(我唔記得落),辣椒碎,幾滴tabasco,marmite(我怕鹹,只落咗半茶匙,再加胡椒)。撈好.
係好味喎.  推薦!

21 則留言:

  1. 我今日先食牛油果三文治,夾左炸洋蔥,mayonnaise

    回覆刪除
    回覆
    1. 下次買牛油果我又學你咁食先。

      刪除
  2. 特價$個
    好少食得咁健康!

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果冇記錯好似係唔使一歐一個.

      刪除
  3. 我都有同事日日牛油果做早餐!
    supper food !?

    回覆刪除
  4. 牛油果唔洗1歐1個,抵喎!

    回覆刪除
  5. 回覆
    1. 睇下有無減價,大約$7-$10. 出街食的話牛油果都係貴價菜

      刪除
    2. 咁我呢度減咗價真係平過香港。

      刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.