2020年11月10日星期二

Chocolate swirl cheesecake

今次整Chocolate swirl cheesecake。

 

22cm模> 250g 古力餅碎,100g 牛油溶液,100g 60%以上古力,500g cream cheese,300g 酸忌廉,175g 糖,三隻蛋,雲呢拿。

餅碎同牛油搓好,放入模做餅底同邊位,入雪櫃三十分鐘。

古力坐熱水溶化。

Cream cheese,  酸忌廉, 糖撈好。然後加蛋。之後分兩半,一半撈入古力漿。

模取出,先倒入白漿,然後古力漿。輕輕撩撩。入爐180度焗一個鐘,熄爐,打開爐門,個cake由佢喺爐裡兩個鐘。之後放雪櫃。 

話說喺超市買cream cheese,冇原味喎。咁我用cottage cheese代替啦(唔好笑住)。因為我記得cottage cheese係cream cheese嘅一種(德文網上資料係咁講)。
整嗰時已經發現唔應該用。佢嘅芝士好多粒粒,焗出嚟件cake仲鹹鹹地。

下次一定要用cream cheese。

16 則留言:

  1. 我都一樣, 未必一定有P記, 呢度都有類似 cream cheese

    回覆刪除
  2. 香港19區區區都有烘焙專門店賣材料,價錢仲抵啲,你果邊冇?

    人哋黑白分明,紋路清晰,王子條嘢細到睇唔到,我指 swirl 。

    鹹蛋糕你整過啦!啱你鹹鹹哋嘅人啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 專門店唔係好多㗎咋。啲人多數去大一啲嘅超市買(材料,工具都有)。我就費事搭車四圍搵。
      你睇錯啦,係白底黑紋嘛。不知幾咁粗。

      刪除
  3. 我呢到買的cream cheese 都係鹹鹹地,所以要落好多糖。

    回覆刪除
    回覆
    1. 買到cream cheese嘅話我會試真啲味。

      刪除
  4. 雖然賣相唔太似,但味道應該唔錯...

    回覆刪除
  5. 我都笑喇....鹹鹹哋....特有風味:P

    回覆刪除
  6. 鹹咪啱你囉,下次再加d麻辣,椒鹽落去

    回覆刪除
    回覆
    1. 我整咗又好食嘅,我去註冊你唔好同我爭呀!

      刪除
  7. 哈哈哈,下次一定要用"正貸" 呀!

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.