2021年8月11日星期三

鬼佬大戲

 8月7 呢晚嚟到St. Margarethen 嘅露天劇場。劇場係石礦場活化嘅。

唔知乜原因個樂團搬咗喺舞台隔籬。

劇目係Turandot,歌劇故事以中國為背景。

佈景咁單調得一個色???
目測應該有九成滿。

話鬼佬大戲係冇呃你㗎。
故事>中國公主招親。但嚟啲王子要解答三條難題先會娶到佢。如果答唔到。。。。。
(唔係呢位)
呢位王子要上路.
部份音樂都好中式。

 招親嘅中國公主Turandot.

九唔搭八角色。
 波斯王子解答唔到,拎咗去斬。

呢位王子見到嗰位公主一見鍾情。決定去試吓。暗戀佢嘅公主叫佢唔好去啦。


 
呢part完咗就中場休息。之後消防員上台檢查有冇遺留火舌。

唔知想代表乜,有啲猛男跳橋。


佈景開始有mapping。

歌劇係意大利文,所以頂頂有德文字幕。我驚唔明,一早做定功課。字幕我只係耐唔耐望吓,睇吓講到邊度。














王子答中咗。但係王子倒轉考公主,要佢估王子叫乜名。


又一九唔搭八嘅忍者。
為咗搵出答案。。。。
捉咗呢位公主嚴刑拷問。
死咗都冇講。。。

公主最後get到個答案係LOVE。


我估呢位係父王。


冇等謝幕就快快走人。

BTW, 我呢啲冇乜文化,但原來都有一首歌我識㗎。搵到呢個video。

24 則留言:

  1. 真係鬼佬大戲幾有趣, 舞台燈光背景設計都唔錯喎!

    回覆刪除
  2. 咁經典套杜蘭朵搞到人唔似人,鬼唔似鬼

    回覆刪除
  3. 呢套野係香港都做過啦
    公主都幾健碩下噃

    回覆刪除
    回覆
    1. 都話我冇文化㗎啦,我唔知呢。
      公主一定係唐代美人。

      刪除
  4. 劇情似我睇過嘅殘片:蘇小妹三難新郎。小妹係蘇東坡個妹,新郎係江南四大才子秦少游,其出名金句有『兩情若是久長時,又豈在朝朝暮暮』。 要答對三條難題至可以去洞房。

    回覆刪除
  5. 個舞臺效果,幾靚啊!
    “看”外國人眼中的東方世界,
    總是覺得有點“怪怪”...

    回覆刪除
  6. 所謂的鬼佬大戲,感覺中唔中,西唔西...
    反而起名為鬼佬神功戲貼切少少!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,咁我下次叫呢啲做神功戲。

      刪除
  7. 哈……歌劇內容若講中國,佈景人物服裝,一向都喺九唔搭八,最有名歌劇算到 杜蘭朵 就最有考究

    回覆刪除
    回覆
    1. 西人講中國總係中唔中西唔西。

      刪除
  8. 燈光幾吸引!
    化妝及服飾就不敢恭維!
    請問演和唱精彩嗎﹖

    回覆刪除
    回覆
    1. 服飾都幾接近古裝㗎喇,我覺得。
      演員唱功了得。

      刪除
  9. 鬼佬大戲..睇到化裝同服裝只覺好攪笑。

    回覆刪除
  10. 總覺得鬼人樣配中式化妝及衣著...硬係不知似咩咁...

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.