2021年8月4日星期三

Festival La Gacilly 2021 (2)

7月30去開Baden, 當然繼續睇埋個戶外攝影展啦。

最近Baden同其他溫泉地(例如有德國Baden Baden, 英國Bath, 比利時Spa....)入咗世遺。

都唔知呢度都有搞戶外戲院添。要入場費㗎。9歐睇舊戲。。。。我唔會咁傻囉。


 





呢幅咁似香港嘅?!   介紹話係法國喎  。真唔真呀?  睇啲窗係向內開,又真係歐洲喎。
有一part係啲World Press Photo。其中一幅係丹麥攝記嘅香港。

仲未睇晒㗎。搵日再嚟。

18 則留言:

  1. 回覆
    1. 我好鍾意呢個展覽。仲未睇晒呀。

      刪除
  2. 你唔講, 我唔醒起香港D窗向外開

    回覆刪除
  3. 唔明點解有咁多蠢鬼用9歐睇舊片嘅心態?
    想睇向內開嘅窗係點,上載啲相片畀我八卦下。
    抹窗易好多,唔驚傭人跌落街,搞到香港立法唔畀工人抹窗。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都唔明。
      向內開嘅窗,請睇呢度。
      https://www.youtube.com/watch?v=LT8eBjlcT8s
      工人唔抺邊個抺?

      刪除
    2. 設計唔好喎!膠邊老化密封唔好落雨好易入水。

      規例 僱主不可要求外傭伸出手臂以外的身體部分抹窗。要裝窗花。有啲磁吸兩塊抹布內外夾住塊玻璃,僱主自己諗計啦!

      刪除
    3. 我呢邊極少落好雨。
      其實香港啲窗可以考慮向內開。

      刪除
  4. 個展覽好精彩!
    關於窗的短片“European windows are awesome” 也讓我長知識了!
    個玻璃窗是向内,
    外面仍有個“木窗簾”是向外打開的。。。
    都會跌落街!:(

    回覆刪除
    回覆
    1. 木窗簾多數南歐先有。好似德國奧地利都少見。

      刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.