2021年8月27日星期五

Spitzkohl mit süssem Ingweressig 甜薑醋椰菜沙律

呢個出自西人日本食譜嘅。

四人份量沙律汁>80ml 米醋(我用壽司醋),三湯匙味醂,30g 薑片,兩湯匙豉油,兩湯匙日式高湯(だし汁)煲廿分鐘。之後隔渣。然後落一茶匙日式炸豬扒醬(我用咗中濃汁)。 

食時再灑啲芝麻。


個汁好味喎。有微微薑味。


18 則留言:

  1. 犀利喎!沙律汁都自己整。

    回覆刪除
  2. 王子生仔要煲薑醋。

    沙律汁要煲20分鐘咁笨,用生磨薑汁溝埋咪得嘛!

    椰菜十字花科抗癌,我每周必食

    回覆刪除
    回覆
    1. 生仔薑醋我like㗎,但係只食雞蛋。
      磨薑汁係好方法喎。

      刪除
    2. 咁要等王子生仔先有薑醋食......哈哈
      我諗我都係揀蛋食...

      刪除
    3. 王子生仔...阿米巴原蟲無性生殖?

      刪除
  3. 回覆
    1. 好彩冇去買米醋啫。我覺得壽司醋已經夠味。

      刪除
  4. 日本明明有好多蔬菜,唔明d人梗係淨係食椰菜

    回覆刪除
  5. 有薑味.....落咗幾多薑片/薑絲?

    回覆刪除
    回覆
    1. 你知我㗎啦,跟食譜囉。
      我打漏咗,補返。

      刪除
  6. 椰菜無論生食定熟食也咁好味!

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.