2021年8月15日星期日

Paradise Kraut 番茄椰菜

話說整回鍋肉時有椰菜剩。於是整一個奧地利菜 Paradise Kraut(番茄椰菜)。 

https://diaryofamadhausfrau.com/2018/07/paradise-krau.html

炒香兩個中型洋蔥嘅絲後,落一湯匙糖炒炒。之後落一個中型椰菜絲一茶匙鹽,半茶匙孜然 ,兩湯匙白醋,半杯水。冚蓋煮三十分鐘. 三個大番茄去皮切粒,放落煲菜度煮多15分鐘。最後埋芡。


好味呀。個汁有茄汁味。可能茄汁係咁整出嚟。

22 則留言:

  1. 回覆
    1. 奧地利又好似真係冇齋炒椰菜。

      刪除
  2. 天堂菜配肥膩豬肉?
    會整德國酸菜?

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個係一個配菜。奧地利人會跟肉食。
      德國酸菜要好似泡菜咁醃。我冇整過嘞。

      刪除
  3. 孜然??
    我唔識這樣野喔...
    等我網上看看係乜先..
    唔好笑我孤陋寡聞...哈哈!

    回覆刪除
  4. 簡單糖醋少少辣椒炒已經好好食

    回覆刪除
    回覆
    1. 奧地利又好似真係冇齋炒椰菜。

      刪除
  5. 對我來說,清炒已足夠味道。

    回覆刪除
    回覆
    1. 奧地利又好似真係冇齋炒椰菜。

      刪除
  6. 碟菜令我諗起鹹酸菜.....

    回覆刪除
  7. 咦,呢款炒法可以試下喎.

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.