2021年8月23日星期一

蝦醬蒸豬肉

蝦醬蒸豬肉我以前整只係用蝦醬醃。今次整突然醒起睇吓yt 師傅點煮先。

https://www.youtube.com/watch?v=Zj1C_F1-KJw

新鮮五花腩400g(我只用肉片)

醃料 蝦醬(我用泰國貨,可以落多啲)生抽各一茶匙 , 蠔油紹興酒各一湯匙 , 砂糖半茶匙,  生粉一茶匙,  麻油一茶匙

再加蔥同薑絲, 蒸! 

係我想要嘅味道。好食。

22 則留言:

  1. 如果淨用蝦醬,梗係冇咁好食啦

    回覆刪除
  2. 已經好耐無食啦, 蝦醬係唔可以係我屋企出現

    回覆刪除
  3. 呢味餸好送飯喔!正👍

    回覆刪除
  4. 學識後我逢醃肉實加蠔油,係好味咗。

    回覆刪除
  5. 個樣...
    好似麻麻地...
    哈哈!

    回覆刪除
  6. 呢個餸,我係唔食嘅!

    回覆刪除
  7. 泰國蝦醬可以落多d.....係咪泰國貨唔夠香濃呢?

    回覆刪除
  8. 正呀!!!
    肥人都好耐無食啦!!!

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.