2021年8月31日星期二

Root beer float

Root beer 細個已經知道有呢樣嘢, 但係一直冇買嚟飲過。

早前睇咗一個德國youtuber喺美國試飲root beer float。咁先察覺奧地利都唔多見有賣(英國超市可能有我冇留意)

喺德國時見有root beer,買咗一罐。佢唔寫,我唔google都唔知原來唔係啤酒嚟過喎。

味道有啲似阿婆藥油。落咗呍呢嗱雪糕都唔可以改變個味道。

14 則留言:

  1. 王子 gathering 時, 輸咗遊戲 嘅 『滿清十大酷刑』 :surströmming,Jelly Belly 糖, 榴槤, wasabi, 日本納豆…… 新加入 root beer float,夠狠毒。笑c我!

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. 我想試埋知名嘅root beer品牌A&W。搵日去英國超市睇睇有冇。

      刪除
  3. 全世界都有呀婆藥水飲品

    回覆刪除
  4. 你無飲過薑啤? 最好飲不是英國。澳洲Bundaberg和牙買加的Old Jamaica

    回覆刪除
    回覆
    1. 從未飲過呀。
      你講嗰兩款未必有得賣呢度。

      刪除
  5. 哈哈....阿婆藥油....红花油/驅風油XD

    回覆刪除
  6. 好鬼 like 你嗰句“阿婆藥油”……立即知咩事!哈哈哈😂

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.