2021年8月19日星期四

Honig Senf 蜜糖芥醬

最近收到一樽蜜糖芥醬。好好好好味呀!但係零售價5歐一樽, 食完唔捨得自己買喎。

睇吓成份,除咗啲化學物之外,主要材料我有喎。

9% Dijon 芥末醬,9% 原粒芥末,4% 蜜糖,sour cream(冇份量,我冇落)鹽。蛋黃醬計一計78%,
原粒芥末我呢啲係好似魚子醬咁有一咬爆開嘅口感。
所有嘢撈好就得。人哋係BBQ點肉食。

我就當沙律醬咁用。自家製嘅一樣好好味。


21 則留言:

  1. 你好混醬。

    擠落條大肉腸食熱狗更合適。

    回覆刪除
  2. 除咗蜜糖味,仲有松露,靑胡椒,西柚,無花果⋯⋯好多隻

    回覆刪除
  3. 係喎,有材料自己可混醬。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,可以消滅啲材料,又唔使買多樽嘢喺屋企。一舉兩得。

      刪除
  4. 攪咁多野,為左食幾條菜!!!! 可以用來醃雞做燒雞呀。

    回覆刪除
  5. 芥醬。。。
    我都好喜歡!
    尤其食..燒肉!哈哈!

    回覆刪除
  6. 改為自己整仲好,少好多化學劑!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 少啲啦,其實啲材料本身都會有。

      刪除
  7. 自己混都幾好呀, 又唔使買多支係度~
    呢個醬用黎煮牛仔粒應該都不錯喎!

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.