2021年8月10日星期二

West Side Story

 8月6 嚟到Mörbisch。

呢度係我最愛嘅夏季劇場。
今年劇目係West Side Story夢斷城西。
佈景整得都幾detail。啲生果有標價錢㗎。
呢個劇場可以book behind the scenes嘅guided tour。所以舞台上有一團人。
唔知係咪等開場嘅特別娛樂,觀眾可以睇啲工作人員好忙咁搬佈景中。。。
目測係全院滿座。當然完全係冇社交距離啦。大會只係建議大家戴口罩。極大部份人都冇戴,包括我。
故事詳情自己google啦, 我只簡單講吓。。

 
個咪大到呢。好似額頭生腫瘤咁。

 
白衫係男主角, Tony。





Tony與Maria一見鍾情。


唱最出名嘅Tonight。(對白德文,但唱英文)








兩幫相約開片。

偷情。



兩幫械鬥,Tony誤殺咗Maria個細佬。

Maria知道咗。



警察搵疑凶。
Maria個friend走去敵方通知有人會向Tony報復。
 砰!一聲,嚇到好多觀眾。

Tony瓜咗。

兩幫和好。
謝幕


我最期待結尾嘅音樂噴泉同煙花。





22 則留言:

  1. 音樂噴泉和煙花是最有氣氛的環節。

    回覆刪除
  2. 電視上睇過套夢斷城西,唔啱我睇,覺得好悶。

    回覆刪除
  3. 自己很喜歡的 musical 之一!
    裏面的歌和舞都好聼好看!
    百看不厭!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,真係百看不厭。我幾年前喺另一個劇場都睇過。

      刪除
  4. West Side Story電影當年好受歡迎架,我在二輪電影院睇,當時仍然係小學生。
    以前二輪電影院即係上映較舊影片。

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,你唔解釋我都唔知乜嘢係二輪電影院。

      刪除
  5. 呢套好出名喎.
    好鬼鍾意你呢句:個咪大到呢。好似額頭生腫瘤咁。
    形容得好鬼傳神。哈哈哈。

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.