2020年6月3日星期三

疫後出巡 (Bad Ischl 上)

5月29  疫後奧地利嘅酒店解封喇。第一日就急不及待要出巡,支持本地旅遊業啦. 首站係Bad Ischl (算係老地方)。
嚟過咁多次, 呢度嘅吊車Katrin Seilbahn從未搭過, 今日亦係疫後首日復業。

有60年歷史㗎喇。
售票大堂mark咗排隊嘅位置,保持社交距離。
全程約15分鐘。
車廂只可坐四人.
Bad Ischl 全景
上到山頂超級大霧。
霧一散開就影相啦。
呢個應該係Hallstätter See湖 .
其餘時間喺餐廳hea。Menu放咗喺透明膠快勞,方便消毒。
附近有間木屋仔,都係餐廳嚟嘅。
入面好多人, 完全冇晒社交距離。我即刻彈番出嚟。

車廂有幾架係特別版(即係廣告,但入面可能有咕𠱸呀,窗簾呀)。
呢架係60週年舖咗金箔版.

下圖隱約見到條線就係吊車路線喇。

18 則留言:

  1. 香港啲 Menu 過晒膠。

    呢度山頂睇日出靚嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔知係咪貴,我呢邊唔興過膠。
      我唔係喺山頂過夜,唔知喎.

      刪除
  2. 咁勤力公事出巡
    你d標點又中又英咩玩法.。

    回覆刪除
    回覆
    1. 半公事啦.
      唔中唔英咪似香港人囉.

      刪除
  3. 若是天氣好,應該幾靚。

    回覆刪除
  4. 英國人暫時都唔可以出國,旅遊業今年都唔會樂觀。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我度兩星期後可以去鄰國(意大利除外)旅行。

      刪除
  5. 呢個時候, 我唔想坐有cushion嘅

    回覆刪除
  6. 其實疫情未過架,要提高警覺

    回覆刪除
  7. 我相信仍要一段日子才可出國!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我度兩星期後可以去鄰國(意大利除外)旅行。

      刪除
  8. 回覆
    1. 唔覺有.一架只可以四個人.唔識嘅都會等下一架。

      刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.