2020年6月30日星期二

雜記

話說上次種豆苗時,攞咗一粒放入泥. 唔經唔覺結咗豆喇。
total有五條。
呢兩條比較飽滿。
呵呵呵,有新鮮青豆!!
唔知係咪心理作用呢? 啲豆好甜喎.
疫後為振興餐飲業, 市政府發嘅消費券收到喇。
佢只係普通平郵寄去你屋企。。。。所以新聞話有住宅大廈嘅信箱被爆。
因為一人有25歐, 家庭有50歐。不設找贖。所以搵咗屋企附近中價位,食過冇伏嘅去幫襯。
點咗個最貴嘅菇湯,食我呢間至愛嘅藍帶豬扒, 仲有食雪糕。飲杯嘢。用晒quota。
喺呢間我只點藍帶豬扒, 因為佢個底唔會有一堆油,浸淋個炸皮。
餡又唔會好多汁漏晒出嚟, 浸淋個皮。
個炸皮又唔會同啲肉分離。
以上三點都係同個皮有關. 係吖嘛, 浸淋晒我又使乜要你炸呢?
我做疫情重災嘅行業,當然係拍晒烏蠅啦. 所以公司攞多政府嘅人工資助多三個月. 到九月中我仍然工作每週四個鐘。
多咗咁多時間,睇書打發啦. 最近幫襯番十年冇幫襯嘅網店買漫畫。
我嘅日文level只係明小新。柯南有啲深。
最近奧地利本地汽水出咗大麻味.
好有大麻味但唔可以話好飲囉.唔會再買。

19 則留言:

  1. 落埋王子私人肥更甜!

    我都要卜卜脆。

    我唔會試大麻味氣水,怕上癮。

    回覆刪除
    回覆
    1. 私人肥得閒射啲落去?
      唔會上癮㗎。啲令人上癮嘅物質已被抽走。

      刪除
  2. 新鮮豌豆係好甜,超鐘意
    芝扒想食
    小新剛出時我即時沈迷咗,依家忘記哂
    大麻味汽水可以頂癮

    回覆刪除
    回覆
    1. 我呢邊冇新鮮嘅賣。
      小新漫畫我以前有買㗎。
      唔上癮㗎呢啲。

      刪除
  3. 新鮮青豆係好甜架,可以生食。快快種多D。你哋就好啦,有消費卷派益市民。

    回覆刪除
    回覆
    1. 愛上新鮮青豆。搵日去買種子。
      消費卷其實係市長嘅選舉工程。想人支持佢連任。

      刪除
  4. 睇得明小新已經好叻架啦

    回覆刪除
  5. 新鮮青豆我會食,但急凍的就唔食!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我冇乜印象食過新鮮青豆,唔知係咁好食.

      刪除
  6. 第一幅諗起Jack and the beanstalk https://www.youtube.com/watch?v=TbLYudckX6A 😆
    你好犀利,識睇中英德日4種語言。
    我最近都睇多咗動畫,係睇返啲好舊嘅作品好似偵探學園、美少女戰士、連勁多鹽花嘅橙路都睇埋,原來我鍾意親嘅作品都係屬於邪道動畫,喺咁低沈嘅情況之下,睇返啲少女或弱氣男動畫笑下。

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,Jack and the beanstalk.
      半桶㗎咋.
      我就睇番啲八十年代流行榜。

      刪除
  7. 青豆,我最鍾意用來炒雞蛋呀!正!

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.