2020年6月26日星期五

疫後出國 Písek

因為疫後嘅旅遊限制取消咗,呢個trip都可以話係叱起條筋話去就去. 酒店只係訂咗頭三晚。
6月14 原本想去Karlovy Vary同Horšovský Týn. 13號嗰晚睇天氣報告話之後幾日都會有大雨,四圍行冇乜癮啫, 都係返維也納好過. 於是繼續往南面往維也納嘅行程。呢日首站Písek。
嚟到開始落雨。
Church of the Erection of the Holy Cross

Town Hall
呢度有個收2 CZK嘅公廁。想入去時廁所阿嬋話要戴口罩先可以入. 我冇諗住入任何舖頭,所以口罩冇隨身。咁冇得去囉. 好彩唔係好急啫.



Stone bridge, 13世紀。波希米亞地區最古老嘅橋。


有個沙雕展覽。今年主題係777 years of the town of Písek
展覽由2007年開始每年都搞。


崩塌咗.




Havlíčkovo Square
Alšovo Square


16 則留言:

  1. 沙雕好睇。
    對學生逃學去睇戲?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都鍾意睇沙雕㗎。
      似係金魚佬引誘梗對學生啦.

      刪除
  2. 我係度諗, D沙係邊度運來? (無聊問題 😆)

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 可能我呢邊疫情唔太嚴重,依家城中話題都係暑假去邊旅行。

      刪除
  4. 你就好啦!有得去旅行! 我地整個暑假都被困於香港
    Písek好靜啊!

    回覆刪除
  5. 你地開始可以去周邊國家喎, 不過,好似有D地方仲未係好得, 王子都係小心D好.
    但好羨慕你可以出去,睇怕我地連澳門也未去得住, 唉!

    回覆刪除
  6. 你防疫意識都好鬆弛,連口罩都冇預備一個。

    回覆刪除
  7. 這些沙雕唔錯,很仔細...

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.