2020年6月16日星期二

疫後出巡 (Maria Alm 下)

6月6 入住嘅酒店會提供一張Hochkönig Card。憑卡可以免費搭吊車。

夏天只有六條吊車線營業, 但唔係日日開.  酒店冇幾遠嗰個係日日開嗰條.
路上見嘅山峰景。

唔係我放錯方向呀。我覺得咁睇好似人頭囉.

吊車站。
手持嗰張卡可以直接入閘,唔使換飛。
入咗閘就有人提醒要戴口罩。
車箱入面有個粉色位,唔知同防疫有冇關.


上到山頂(1163米)
呢條唔係人行嘅。眼見至少三人帶埋單車上嚟然後踩落山.




呢類山頂一定有間餐廳。
呢間係我住嗰間酒店打理。
一樣有紀念品賣。
而呢間又係乜嘢呢??
山羊酒店。
遊樂設施。
因為我唔係嚟行山,所以好快就落番去鎮中心.
行行吓發現我賴咗件衫喺架吊車度.返去搵可能要等。都係第二日先去問. 好彩有人執到。

見大把時間,去搭另一個吊車Sesselbahn Hochmais。
嚟呢邊要6分鐘車程,但仍屬於呢個鎮Maria Alm。
其實係吊椅。
1630米. 餐廳淡季冇開.
禮拜堂都係冇開.






相中間嘅應該係Maria Alm鎮中心.

另一個鎮 Hinterthal



16 則留言:

  1. 畀香港啲行山友見到就開心。

    回覆刪除
  2. 呢d平地單車落山真心勁正,試過返唔到轉頭
    乜事咁分心衫都可以唔拎
    我鐘意吊椅多過吊車
    乜鬼叫"淡貴"呀天才!

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢d要用mountain bike架.
      掛住戴番個口罩落車就唔鬼記得咗件衫。
      明顯想寫淡季啦.

      刪除
  3. 王子做咩咁論盡呀? 好彩有人執到

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為天氣熱,放低咗。落車掛住戴番個口罩就唔鬼記得咗。

      刪除
  4. 隨便影張都係明信片呀!!!

    回覆刪除
  5. 一個字"靚", 但係D不開靠咩為生?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我估係冬天搵埋夏天使。啲吊車飛超貴。
      好似我呢邊啲雪糕店冬天唔開㗎。

      刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.