2020年7月31日星期五

茶餐廳黑椒汁雞扒飯

茶餐廳味道嘅黑椒汁,整嚟試試先。
https://www.youtube.com/watch?v=YDzoVEYjaNI
醃雞>500g 雞扒,茶匙鹽,一湯匙生抽,一湯匙蠔油,一湯匙紹酒,胡椒,半茶匙糖,半茶匙生粉,一湯匙油。醃過夜。煎熟備用。
黑椒汁>一湯匙蒜蓉,一湯匙乾蔥,半個洋蔥,100ml 湯,100ml 水,一茶匙茄膏,一茶匙糖,一茶匙黑椒,半茶匙美極,半茶匙喼汁。
慢火炒香乾蔥蒜蓉,落洋蔥至焦黃。加胡椒炒至有香味。然後加茄膏續炒。饌酒。加湯水,放糖,胡椒,喼汁,美極。加適量老抽至想要色水.埋芡。

完全100%係鐵板燒個黑椒汁味呀!好懷念呀!

18 則留言:

  1. 港式茶餐廳物質文化遺產。

    幾時整燒汁同蒜蓉汁?

    回覆刪除
  2. 味濃,又辣,不吃黑椒汁!

    回覆刪除
    回覆
    1. 你都幾多嘢唔食個喎。

      刪除
    2. 係呀,所以如果要同朋友食飯,而人又少的話,我多數揀西餐,一人一份,唔駛傷腦筋。

      刪除
    3. 食西餐真係一個解決方法。

      刪除
  3. 呢個餐,我以前在香港食lunch 都成日點架,好香好食。

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.