2020年10月25日星期日

貝多芬@Baden

今年係貝多芬250歲冥壽。有佢足跡嘅地方都會有特別展。 

10月1去咗維也納隔籬嘅Baden。呢度有間貝多芬故居。

佢喺1821-23年喺呢間屋一個單位住過。而大部份嘅第九交響曲都係喺呢度創作。

聽歌部份。

告示>疫情下耳機會定時消毒, 但不可能每次使用後即時消毒。Use at own risk.

 

面模。

介紹同貝多芬有關係嘅人物。

展示嘅方法好特別。

 間博物館其實唔多展品。但居然貝多芬用過嘅鋼琴都借咗畀一間博物館。

Baden係一個溫泉鎮。貝多芬嚟都係想治病,浸吓硫磺水。 
以下呢張係酒店住客list。尾三嗰位就喺貝多芬。
貝多芬住嗰個單位。(內裡嘅傢俬已經冇保留)
 睡房唔係好大㗎咋, 有個窗。

 客廳。牆身嘅花紋係當時嘅款式。


一間專聽第九交響曲嘅房。


螢光幕show咗個樂譜原稿,另一個screen分析啲音色之類。 
如果唔係古典音樂發燒友,呢間博物館好快就行完(我就係好快走人嗰個)。

之後就去另一個博物館Kaiserhaus。呢度有個貝多芬專題展覽。
人哋寫佢自傳嘅同意書。右係佢嘅錢箱。

有個死人面模,頭髮,眼鏡,助聽器。而嗰舊係佢頭骨嘅石膏模。
壽衣碎片。
佢嘅柺杖。嗰一塊係佢臨終間房嘅木地板。
臨終間房臨拆卸前影嘅相。

貝多芬人生最後住過嗰棟樓喺1903年喺反對聲音下被拆卸。

嗰棟樓嘅碎片。

開棺時影低嘅頭骨相。
各畫家畫嘅貝多芬像。

佢用過嘅鋼琴就係借咗嚟呢度。

貝多芬造型嘅產品。

又係聽歌仔。
而最多人唱嘅係。。。。快樂頌。日本人除夕一定唱。
我唔記得係戰前定戰後嘅漫畫。
北韓郵票
中國出嘅音樂家郵票。
話係中國漫畫。。。。繁體字,應該係台灣。
貝多芬歌劇费德里奥首演嘅單張。
近代與貝多芬有關係周邊商品。








18 則留言:

  1. 沾上光環啲死物,都係水鬼升城王。

    用鬼宴介紹相關人仕嘅手法好新穎。

    回覆刪除
  2. 平時我都唔用果D耳機,真係 your own risk。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我平時都少用,因為係冇心機聽。

      刪除
  3. Baden我十幾年前去過,貝多芬故居,我只記得個陶瓷暖爐。

    回覆刪除
    回覆
    1. 貝多芬故居我嚟咗咁耐先第一次去。

      刪除
  4. 快樂頌係咪即係個首兒歌
    落大雨啦 雞仔貪玩 冷到傷風真真慘
    論盡鴨仔 擔朵花瓣 當作撐開小雨傘
    魚仔生猛 蝦仔生猛 青蛙水中跳低欄
    遇著母雞 今天生蛋 五隻雞仔通處逛

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢啲歌詞我唔識添。
      但應該係啦,好啱音。

      刪除
  5. 好珍貴,餐桌展示手法特別
    無法想像佢內心世界有幾強大

    回覆刪除
  6. 回覆
    1. 呢間博物館唔喺維也納。
      你blog中介紹嗰間我都有去。好快出post。

      刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.