2020年10月8日星期四

食pizza

9月22賓賓friends約去骨牌薄餅食嘢。未去過, 即刻𦧲飯應, 因為好想食美式薄餅呢。

奧地利雖然好多薄餅店,但大多係土耳其人開嘅。個餅底唔多正宗。意大利人開嘅就可以食到個底好薄嗰種。但係美式厚厚油納納嘅就食唔到嘞,因為奧地利係冇pizza hut的。
 
而骨牌薄餅都係呢一年先打入奧地利市場(暫時只喺維也納有分店)。記得好N年前香港都有分店。
呢個有蒜味嘅pizza邊點蜜糖幾好食。
有啲啲失望,原來唔係美式。佢係介乎意式薄底。但係好食嘅。
當時做梗推廣。買兩個,當中最平嗰款只收兩歐。抵!

24 則留言:

  1. pizza 偶然會吃,我比較喜歡個底厚薄適中的,唔好太油。

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. 厚底其實我麻麻。但係太耐冇食又掛住佢。

      刪除
  3. 係呀!你講向我先醒起「美式厚厚油納納」😅

    回覆刪除
  4. 我唔識分美式咩式,最近要個pizza 底口感要煙韌。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我最怕食到好似麵包口感嘅pizza底。

      刪除
  5. pizza厚薄我都鐘意食,只要pizza裡面有配肉就鐘意食呀!

    回覆刪除
  6. 想食唯有自己整。

    我揀完饀料後個美國鬼話我配搭好古怪。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我會喺屋企整㗎,但係出嚟嗰味有啲唔同。
      美國鬼唔好話人啦,Hawaiian意大利人話怪。

      刪除
  7. 2歐抵呀! 好味就咩式也鍾意.Ha Ha !

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我鍾意意式薄底多啲,但係厚底油納納太耐冇食掛住佢。

      刪除
  8. 我呢度都有, 佢地最近賣廣告, 好似係儲分換 pizza

    回覆刪除
    回覆
    1. 我呢邊啲人鍾意食pizza,應該好易儲到。

      刪除
  9. 今晚我响必勝試咗新口味pizza.....大隻鮮蝦+大啡菇(黑白松露忌簾汁), 好食!

    回覆刪除
  10. 記得有次食過PH的素食pizza雖然冇肉,但都好好味~~

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.