2020年10月27日星期二

睇片

最近見有一齣我細個時會睇嘅電視節目出咗新版。雖然細個時睇唔明,但幾鍾意睇啲公仔。依家新版其實都唔係好睇得明,可能唔係生活喺英國,唔明啲笑位啦。

以下呢集13:16開始講香港喎,有興趣可以睇睇。

睇開片就聽埋歌仔啦。奧地利小鮮肉,參加過德國嘅The Voice Kids。

 

呢首好似係本地某地區旅遊局嘅歌。之前睇yt時時彈出嚟,幾好聽。

 

講歌仔,點少得法文歌呢。呢個MV喺我摯愛嘅廉價超市取景,因為呢個集團全世界嘅模式都一樣,雖然係法國都一樣有親切感。

 

呢首好夏天。仲好似大溪地旅遊推廣咁。

16 則留言:

  1. 回覆
    1. Spitting Image Episode 2 你睇吓你度有冇網上重溫。

      刪除
  2. 呢度都有個一講法國人都知嘅 Les Guignols, 都係用D咁嘅公仔諷刺時事, 不過已經停播左
    唔知 Lidl 俾左幾多錢佢拍
    個人口味, 而家興哂 Amir / Keen'V 呢度style 嘅歌, 真係好唔啱我

    回覆刪除
    回覆
    1. Amir我like呀。Keen'V呢首聽完心情都愉快咗。

      刪除
  3. 鮮肉把聲同個MV景好夾呀.
    超市取景...好得意.

    回覆刪除
    回覆
    1. 個景真係好靚。
      超市一定係畀咗錢。

      刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.