2020年10月15日星期四

雙重中伏

 鬍鬚佬薯片出咗pulled pork burger味。中晒伏,完全食唔出係乜味。

但係我唔嘥嘢嘅,慢慢食終於食剩十幾塊。突然醒起之前網絡好hit 嘅薯片玉子。試吓先。

https://hk.appledaily.com/ETW/20200304/73QHCU3PCS6VIUOQRZCUFLSHGY/

基本> 任何薯片壓碎,加蛋液。蒸!
我有香草加埋落去啦。
食味。。。伏!唔知係咪呢隻薯片嘅關係,完全唔鹹嘅。質感似薯蓉蒸蛋。

唔會有下次。

22 則留言:

  1. 已忘了薯片是啥味道!

    回覆刪除
  2. 報紙標題『薯片有毒、餅乾高危』,我有5年幾冇食過。
    癌魔通常喺50/60歲搞你。

    回覆刪除
  3. 冇味薯片好有喎,食親都好咸。

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢呢隻本身唔算鹹。可能係咁,蒸蛋就變咗冇乜味。

      刪除
  4. 呢度有人教用薯片整 tortilla, 我見到都唔想食

    回覆刪除
  5. Pringals 已經唔好食。如果你見到有 Tyrrells 買來試下 Thai sweet chilli 好食。

    回覆刪除
  6. 薯片...真是神奇的
    心癮一起,
    吃了第一口...
    就會吃不停的了!
    哈哈!
    所以都是不要有存貨在家!

    回覆刪除
  7. 你簡直低處未算低嘅最佳例子

    回覆刪除
  8. pringles 無以前好食, 而且越來越細塊

    回覆刪除
  9. 除左原味最好味,其他新口味好多時都伏

    回覆刪除
    回覆
    1. 老實講我唔太鍾意鬍鬚佬,但係其他牌子冇咁多新口味,所以先買佢.

      刪除
  10. 最近香港有好多新口味薯片....咸旦黃味、蕃茄炒蛋味等等

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.