2020年10月11日星期日

Tiergarten Schönbrunn 美泉宮動物園

 9月18 去好耐未去過嘅美泉宮動物園。

第一個我想睇嘅係長頸鹿館因為重建完我都未嚟過。。。。。吉嘅?!!
健力士紀錄。
最多嘅長頸鹿摺紙。有一萬八千幾隻。
長頸鹿們原來出咗去戶外。
 
 
另一個我想去探嘅係熊貓。但係次次都係背向人嘅。
疫情下會多人睇嘅展館有人潮管制。好似樹熊館最多四人入。要等一等先入得。
次次都係瞓。

馬騮我興趣唔大。經過就影吓啦。

象又係我想睇嘅。
因為想睇象BB。
 
其實動物園嘅防疫措施係希望遊人往一個方向行。當然係冇人理啦。
呢個幾得意。啲動物見工作人員嚟就行晒埋去等。

 

疫情下防止人群聚集,所以取消咗餵食表演。

其實好多室內嘅設施都閂咗。

換毛?
突然好多海獅上咗嚟。

北極熊又係想睇嘅。又係因為個B。
加拿大送嘅圖騰睇極都睇唔出有啲乜動物。
馬騮同鹿一齊住。

睇佢餵食都幾得意。

哥仔會直接畀啲食物喺馬騮手上。見有一隻識揀食,唔要茴香。


美泉宮呢晚會有個summer night concert。原先係五月嘅,因疫情延至呢日,但又因疫情要限制入場人數。啲飛要喺網上抽。

20 則留言:

  1. 原來王子喜歡睇可愛細蚊仔。
    我覺得沉悶,有技藝表演好啲。

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. 錯喇。我唔知可以抽飛,冇得睇live。嗰晚連電視轉播都冇睇。

      刪除
  3. 動物都可以過度到疫情。希望我哋都可以。

    回覆刪除
  4. 熊類動物對王子唔感興趣,熊貓背脊得你,樹熊訓覺唔啋你...
    只係得班企鵝仔歡迎王子~~~哈哈哈

    回覆刪除
  5. 都好多動物啊!
    :)
    覺得長頸鹿和樹熊最開!

    回覆刪除
  6. 估唔到你有興趣行動物公園。

    回覆刪除
  7. 我最鍾意睇長頸鹿,第一次在日本旭川見到,好興奮^_^

    回覆刪除
  8. 臭唔臭
    除咗馬騮其他都鐘意

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.