2020年10月2日星期五

聽歌仔

 紀錄一吓呢排有乜歌仔鍾意聽啦。

 夜晚冇電視好睇我就會聽法國台㗎喇。一邊聽一邊睇youtube,一心二用。

以下我覺得幾好聽。

 

當然只聽旋律,唔明佢唱乜啦。

  


呢個哥仔原來仲有出新歌。佢依家係咪走男版Lady Gaga路線呢?

 呢位波多黎各嘅歌手。因為法國台播先識佢。

 

德國歌最近喜歡呢個(唱英文的)

  

Tom Gregory係英國人但係簽咗德國唱片公司。所以應該只係德語地區先hit佢。

首歌被我唱熟晒了。

  

Stefanie Heinzmann 瑞士歌手(唱英文)。佢喺德語區都算紅。因為唔係好多瑞士歌手喺德國同奧地利都有人識。

介紹吓奧地利歌啦。呢個組合算係紅。歌名直譯係"外賣愛情"。佢哋啲歌都係好重奧地利口音的。

 

呢隊唔知係咪背後有強大勢力。突然電台好似洗腦咁時時播。

片頭嗰個女人係奧地利知名占星大師,佢喺電台主持一個環節。一到佢我就即刻轉台㗎喇。

 

最後介紹呢首德語區嘅抗疫歌(英+德文)。集合咗幾位流行歌手。雖然首歌唔多hit,但我幾鍾意聽。

12 則留言:

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.