2021年1月12日星期二

男人除

早早前喺廉價超市特價區(通常係賣唔出,想散貨)見有一盒男人嘢。好奇又貪新鮮嘅我當然拎嚟睇吓啦。 

洗衣膠囊又關男人事???於是買咗睇吓有乜咁特別(其實人哋細細隻字寫咗,我老花睇唔到)。

洗完啲衫一陣香香男人除㗎(男士香水味)。我like喎。

有女士嘅家庭就應該唔會分開男女衣服去洗。我覺得如果佢做啲推廣應該可攻佔單身狗市場。

最近又見同一系列嘅產品。即買嚟試啦。

抺嘢嘅濕紙巾(唔係人體用),洗潔精,浴室清潔劑。

洗潔精洗碗時係幾香男人味囉。

浴室清潔劑洗嗰時因為個味好濃,好化學味。但係之後個浴室就好香。好似有個男人匿埋咗喺浴室度,kakakak。

 

20 則留言:

  1. 之前用過隻日本洗衫香珠,香到好似中毒咁,幾日都唔散,好大陰影.

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢邊都有呢啲香珠. 我試用過,唔覺特別香。

      刪除
  2. 香味呢樣嘢真係見人見智
    一室男人除....可能單身女士都啱噃XD

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 有時正價唔多想買,但係減價呢就想買嚟試吓。

      刪除
  4. 可惜佢冇洗髮水同沐浴露!

    回覆刪除
    回覆
    1. 洗髮水同沐浴露其他牌子有出嘛。

      刪除
  5. 日本洗衫香珠屋企都用過,真係好香但係唔鍾意囉。

    回覆刪除
  6. 香味...這回事
    真係好主觀的...
    :)

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.