2021年1月29日星期五

Thai Pineapple Shrimp Curry แกงคั่วสับปะรด

時不時我會望吓呢個youtuber有乜泰菜可以跟住煮。 見呢個紅咖喱幾吸引。整啦。

https://www.youtube.com/watch?v=v-NvAKp9_7Q

材料>一罐菠蘿,四五湯匙紅咖喱醬,一杯椰奶,半杯湯,兩湯匙蝦米磨碎,七八塊檸檬葉,兩湯匙魚露,兩三茶匙黃糖,一湯匙tamarind羅望子醬, 半個紅甜椒切件,350g 蝦

用手揸出菠蘿嘅汁,留起。其餘喺罐頭嘅汁唔使用。 

中火煲半杯椰奶同咖喱。然後落餘下椰奶,蝦米, 菠蘿汁,菠蘿, 湯,檸檬葉煮五分鐘。之後落魚露,糖,羅望子。

加紅椒煮多一分鐘。最後落蝦煮熟。

註> 蝦米碎話其實應該用乾青口. 外國冇就用蝦米攞佢個味。我就連蝦米都費事買,就用意大利魚乾粉Bottarga di Tonno

呢個好好味呀。食完要添食。

又係一個誠意之作。樽羅望子醬仲可以用嚟煮乜呢?

 

16 則留言:

  1. 羅望子醬可以用來煮魚,係酸嘅,所以可以當汁咁用。

    回覆刪除
  2. 第二餐咖喱我會加彈牙炸魚旦,好夾架。

    回覆刪除
  3. 淨係有菠蘿肥人都覺得一定好好食
    菠蘿愛好者,yeah

    回覆刪除
  4. 回覆
    1. 我就睇佢煮乜啦。最新我見佢整臘腸炒飯,我唔會跟喇。

      刪除
  5. 我鐘意用藍象咖喱醬,一盒乜都有齊,好方便

    回覆刪除
    回覆
    1. 藍象咖喱醬我呢度有一間西人超市都有賣。我都覺好味。

      刪除
  6. 咦,呢個得喎,睇落也知好味.哈.

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.