2021年1月16日星期六

呃秤

聖誕假期過後嗰日我呢邊超市啲肉都會減價嘅。應該係節日前入多咗貨,假期後就要減價速銷。

見雞髀唔使2.6歐1 kg。平過買全雞,買啦。 

睇落好大隻,原來連埋脊骨。而上圖呢隻仲送埋pat pat。西人都呃秤!


16 則留言:

  1. 我一次都未見過。

    係呢隻錯刀切成咁咋?

    唔通……知你要以形補形?度身訂造

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呢隻連pat pat囉。其他就隻隻都有背脊。即係明呃秤啦。
      個pat pat咁細,冇興趣。

      刪除
  2. 咁又點算呃秤,你冇睇清楚先買咩?

    回覆刪除
  3. 我呢度會寫明連骨, 通常都平D, 我都中過伏架

    回覆刪除
    回覆
    1. 都會寫連唔連骨,但冇寫連背脊囉。

      刪除
  4. 呃秤?
    我估這個名詞……年輕人唔識的了…
    :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 你應該話…
      商品說明不清晰!
      :)

      刪除
    2. 係喎,依家啲後生嘅未必知乜嘢係呃秤。

      刪除
  5. 笑死,不過呢啲就係見聞,一般旅行係見唔到嘅

    回覆刪除
  6. 我哋賣法國黃油雞比,只係 £3.50/kg,唔減都好平。

    回覆刪除
    回覆
    1. 平喎。我呢邊多數賣奧地利國貨。

      刪除
  7. 商家正一係賣"蘿",哈哈.....

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.