2021年1月9日星期六

淘寶

 11月喺淘寶買嘅嘢見部份到咗奧地利都未收到。新年後第一個工作日終於收到啲喇。

 羹一隻唔使估啦。但佢仲有另一功用。€1,73

一個樽蓋嚟嘅,有一個功用。€1,69

呢個可以估吓喇。 €1 兩個

呢個係一個矽膠東東。€1.72
有彈性嘅帶。€1.98
呢條繩可能香港普遍啲。 €1.26 五條。

玻璃樽矽膠蓋。但係.........有小插曲。大家拉落去睇就會知。
歐洲封城都幾有用。 €2.28

1 set 4條, €3.21

 唔使估啦下面呢個。叉嚟嘅,1 set €1.35

有日文包裝㗎。
但係99%係A貨。日文啲字比較矇唔sharp,個生產許可就好清楚。
其他嘢開估啦。
呢隻羹同時係一個夾嚟嘅。咖啡粉用。夾得都幾實。

汽水氣泵。一大支汽水飲飲吓啲氣越嚟越少。有咗個泵就可保持啲碳酸氣。我NNNN咁多年前買過類似嘅泵, 但係爛咗之後就喺香港買唔番嚕。
有咗手柄,就唔怕凍到隻手啦。但係得物無所用。我呢邊啲汽水多數都係高身裝。買嗰時失咗理智,冇考慮呢點。

瘦面練習。呢個睇yt時時時彈個廣告出嚟。而我買呢個A貨平好多。

呢條帶戴咗瞓覺唔會擘大口。但係我試戴後就頭痛,應該唔會用。

口罩頸繩。呢邊冇口罩嘅相關商品。啲人通常就咁摺埋放入褲袋。而香港人嘅認知係唔好掂個罩,有咗呢個方便好多。

玻璃樽蓋。一次過飲唔晒可以冚番個蓋。

但係我訂嘅係下面呢款。送錯貨。

最後係呢個斗篷。飛髮舖唔開可以自己嚟。 

放調味料。一條可以hold 5個樽。但係佢好易break開,隨意組合適合你嘅長度。



24 則留言:

  1. 隻羹正喎!
    汽水存氣我唔知,港女佢知
    我塊面想多啲肉,有無肥面工具?
    呢篇學到好多嘢😅

    回覆刪除
    回覆
    1. 幾滿意隻羹。
      肥面食多啲就可以啦。

      刪除
  2. 都唔係全部都係無謂野

    回覆刪除
  3. 發掘到小兵立大功,太興奮、超滿足。
    我都有錯架!佢哋冇腳唔會跟佬走,會加冷靜期度清楚。
    底褲笠上頭防止王子流囗水。鬼節扮嘢面具。
    黑猫髮叉配白頭王子好耀眼。
    我鋪百貨公司減價促銷大單張上瓷盤飛完髮打包更便捷。

    回覆刪除
  4. 其實日本國內有好多貨都係大陸製造的,日本沒有法例規定寫著日本製造的一定要真係日本製造。我先生以前是在國內開廠製造釣魚用的魚餌fishing lure的,有一段很長的時間,大部份客人都係日本人,當貨送到日本後,日本客都會貼上国內產(即made in Japan)的標籤。

    回覆刪除
    回覆
    1. 當然知好多嘢係made in China啦。但係呢個明顯係A貨。

      刪除
  5. 汽水氣泵,呢樣嘢ok啵!我而家先知有呢樣産品~
    至於嘅玻璃樽蓋,當然係矽膠更理想,但明顯都係掛羊頭賣狗肉版。

    回覆刪除
  6. 你精神錯亂得幾嚴重先會買d咁嘅嘢

    回覆刪除
  7. 嘩!王子你變左購物狂啦. 哈哈!

    回覆刪除
  8. 呢啲嘢對我來講冇乜用。

    回覆刪除
  9. ^^好多都係第一次見. 運費仲貴過物品

    回覆刪除
  10. 以上咁多樣嘢,無一樣啱我。 最後的holder, 我驚黏唔實,跌落嚟,抹C我。

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.