2021年1月7日星期四

三王朝聖

1月6 係三王朝聖嘅假期。呢日通常會見一班班嘅細佬扮成呢三王籌款。但係疫情,我就唔覺佢哋出沒。

以前佢哋會洗樓,捐咗錢就喺你道門寫上Segensbitte。證明呢間屋已被祝福。

可能依家上到樓嘅機會唔多,所以教堂前幾年出咗呢啲貼紙畀人自己貼。

今年我就去附近間教堂睇吓有冇得攞啦。
唔見有喎。但係見到呢一袋袋嘅嘢。福袋?
入面有一支粉筆同啲香 (古時應該係乳香)。
啲香好似我哋玩煲蠟咁煲。出煙後就煙吓全屋。

而支粉筆就畀你自己喺門口寫Segensbitte。 
Segensbitte 點寫呢? 前後數字拼埋就係嗰一年. C, M, B係三王Caspar, Melchior,Balthasar 嘅 initial, 然後喺M字左右上有十字架.


14 則留言:

  1. 同新年𡃁仔派財神一樣。
    煙燻作用? 我哋有洗碌柚葉水清除衰氣。

    回覆刪除
    回覆
    1. 都幾似派財神㗎。香港都一樣依家少見會上樓。
      碌柚葉水睇嚟你要成盤飲咗佢先有效。

      刪除
    2. 王子剝光豬等我用碌柚葉水畫道平安符。

      刪除
    3. 要人剝光豬,一定係有不軌企圖。

      刪除
  2. 回覆
    1. 反而唔覺呢度有呢個劇畀小朋友睇。

      刪除
  3. 古時乳香價同黃金
    啱你風濕關節炎用呀,消炎殺菌

    回覆刪除
  4. 咁似中國人集俗既.接財神.!相信今年也不會有了.連年宵市場也無.

    回覆刪除
    回覆
    1. 都幾似㗎。
      乜都唔開,冇晒氣氛。

      刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.