2021年1月26日星期二

散步

1月20一個放晴嘅早上。決定去美泉宮散吓步。

喺側門入,會經過圈養嘅emu。

難得朝早嚟到又好天,所以去Gloriette嗰邊。呢個時候正面係背光嘅。

 
背面又因為太近,影相唔多靚。


正面對出個水池呢日仍然結咗冰。
其實冇人行嘅地方都結咗冰㗎。幾驚會PK。
嚟呢邊目的係影吓皇宮。想影呢個角度,一定要朝早上嚟先唔會背光。

天氣好,好多人嚟呢度跑步。

唔似香港,呢度戶外冇規定戴罩,所以好多人都唔會戴(我都係)。但我就最怕跑步啲人喺我後面不停大力呼氣。我要閉氣讓佢行先。有啲跑步嘅又唔理會社交距離,佢哋要爬頭會突然擦身而過。

26 則留言:

  1. 天氣好,出外走走,真好!
    口罩,已經好似另一層皮膚⋯⋯唉!

    回覆刪除
  2. 天気がいいかな,散歩しましょう

    回覆刪除
    回覆
    1. これは JLPT聴解試験の前に音声テストが行われます。その音声テストで用いられる有名な言葉あるんです

      刪除
    2. 乜係咁嘅咩。我都唔記得嚕。

      刪除
    3. 試音金句都唔記得
      も一度勉強することが必要だと思います

      刪除
    4. 上次考日文都廿幾年前啦,邊記得。

      刪除
  3. 記得當日去參觀, 居然俾我遇到落雪

    回覆刪除
    回覆
    1. 維也納有雪嘅日子唔多都畀你遇到。

      刪除
  4. 回覆
    1. 其實唔係太早,十點幾十一點。

      刪除
  5. 回覆
    1. 唔係太好天我都喺屋企附近行吓,唔想成日困喺度。

      刪除
  6. 我最怕離罩吸煙飛噴過黎,一定彈開十丈。
    揀無人跑步嘅少人安全地帶去啦?

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個我都怕。喺街見到我都彈開。
      少人行嘅結晒冰,仲危險。

      刪除
    2. 冰比雪還要危險,我朋友在上海在結了冰的行人路上的跌倒,手骨裂咗,要打石膏。有一次冬天在日本鄉郊旅行,泊好車,想過對面馬路的餐廳食嘢,因為太滑,要行得好小心,過一條雙線馬路用了正常三倍的時間。

      刪除
  7. 背光…都好靚…
    有得行下!
    舒口氣!
    已好好了!

    回覆刪除
  8. 香港甘密集邊有可能唔戴口罩呀,肥人係屋企接外賣同收貨都會戴口罩呢

    回覆刪除
  9. 你D相拍不到幾多人喎.不過,天氣咁好出去行下可以殺菌又舒展下

    回覆刪除
  10. 户外唔戴罩.....好彩你處始终地大人少!

    回覆刪除
    回覆
    1. 同香港比人唔太多,感覺安全啲。

      刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.