2022年5月11日星期三

估吓係乜

喺德國時去咗R字頭嘅藥妝店(wiki話香港屈臣氏集團佔四成股權)逛逛。

買咗呢個膠水樽,話係德國設計(冇寫係咪made in China),承惠18歐。

大家估吓有乜用`?

淋花?

?

?

?

?

?

?

?

?

?

?

可以為環保出分力。

?

?

?

?

?

?

?

?

免治馬桶去過日本一定用過啦。

呢個係攜帶式。

冇真人示範,但係可以話畀大家知係幾好用。


註>喺奧地利藥妝店網購要廿歐。所以好多嘢我都會留番喺德國時先買。盡顯慳家本色。

18 則留言:

  1. 回覆
    1. 唔通唔洗呀,就算屋企座廁條出水位都要成日洗係常識啦!同埋你成日周圍出去開大架

      刪除
    2. 我就喺屋企或酒店用啫。

      刪除
  2. 回覆
    1. 我之前都未見過,但係就一見即買。

      刪除
  3. 回覆
    1. 男性用家就答對。女性用家就只係答中一半,因為呢個嘢仲可以洗另一個部位。

      刪除
  4. 我都覺得是用來洗pat pat。

    回覆刪除
    回覆
    1. 男性用家就答對。女性用家就只係答中一半,因為呢個嘢仲可以洗另一個部位。

      刪除
  5. 用完。。。咪。。。濕濕淋淋??
    要等。。。風吹乾???

    回覆刪除
  6. 可能真的有人有這個需要,真係未見過~~~會否再寫吓佢有咩用法?!!!

    回覆刪除
  7. 對呢隻眼嘅衛生要求好高喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 當然啦。畀人見到有殘留物就唔好啦。

      刪除
  8. 回覆
    1. 我之前都未見過,但係就一見即買。

      刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.