2022年5月7日星期六

Schnitzel Münchner Art 慕尼黑炸豬扒

喺德國時食咗個慕尼黑炸豬扒。幾好味喎。返到屋企自己試吓整。

豬扒灑上鹽,胡椒。一面搽上甜芥末醬(點巴伐利亞白腸Weisswurst 嗰隻。我冇特登買,求其有乜芥末就用乜),舖啲辣根絲。摺埋,上麵包糠炸。 

我買咗唔係薄身嘅豬扒。炸出嚟變咗好厚。
中間嘅餡料係睇唔到。

20 則留言:

  1. 王子用油炸嘢最拿手。

    唔係厚切更好咩?

    回覆刪除
    回覆
    1. 詐型到好叻。
      中間有餡嘅薄身會好啲。Btw奧地利嘅炸豬扒通常係薄身。厚身多數煎。

      刪除
    2. 未明?有饀爆漿吉列豬扒都係厚切塊扒好食。不過,厚身難炸得全部熟透,考人炸功。粗大肉厚口感啱你,噴射更爽。

      蝦餃雲吞之類我就要皮薄饀多。咁你包多多饀囉!唔同嘢有唔同皮饀比例,唔跟風睇個人。

      你係豬肉佬。 部slicer封塵,王子公公揮刀自宮啦!

      刪除
    3. 我就prefer薄身。食芝士腸先要粗大爆漿。
      自宮咪冇得自娛?

      刪除
  2. 你應該用平面錘拍薄而唔係有齒錘

    回覆刪除
  3. 即係我地D藍帶豬扒咁啦
    王子唔怕危險, 可以試下用玻璃樽,我用過類似細可樂樽, 都OK架, 又或者鎚仔/壓麵桿

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,唔同餡啫嘛。
      玻璃樽好危險喎。

      刪除
  4. 看來很松脆,津津有味。

    回覆刪除
  5. 睇樣炸得唔錯喎.

    回覆刪除
  6. 嘩!終於攪到不匿名留言了...不知點解之前二個也變左匿名留言....

    回覆刪除
    回覆
    1. 樓上都有位blog友都有同樣問題。

      刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.