2022年5月14日星期六

みそ漬け豚ロース肉の和風炒飯 (日式味噌豬扒炒飯)

屋企有盒白未曾擺咗好耐,要整啲嘢用咁啲。見呢個食譜啱晒。

https://www.youtube.com/watch?v=taFKXQyNNvE

二人前>

兩塊豬扒,30g 西京味噌,30g 赤味噌(我就全部用白味噌,加啲鹽,老抽),半湯匙酒,兩湯匙味醂,半包しめじ菇(我用蠔菇切條),半條蔥切蔥花(我用洋蔥),六塊紫蘇葉切絲(我用任何綠色嘅嘢),一包日本高湯粉(薫る味だし),兩碗冷飯,一湯匙芝麻。

用酒,味醂開稀味噌後搽落豬扒兩面醃八個鐘。之後豬扒撥走啲味噌, 切件,煎熟。然後落菇炒熟。落飯兜炒。加蔥花,芝麻,湯粉炒勻。最後加啲紫蘇葉。

好味,好味.

18 則留言:

  1. 紫蘇葉好好好好味架!
    韓國有紫蘇葉泡菜架,超好味 :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都好鍾意紫蘇葉個味㗎。可惜呢隻香草呢邊唔常見。

      刪除
  2. 好味好味......咁重口味梗係啦!

    回覆刪除
  3. 紫蘇我不會落啦,我不吃的。其餘既都可以試下 。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我以為你會好接受日本嘅食材添。

      刪除
    2. 哈哈哈, 我係有選擇性like 的.

      刪除
    3. 哈日族就要全程投入,接受所有日本嘢嘛。

      刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.