2022年5月19日星期四

Festwochen 彩排

5月11 擔埋櫈仔去睇 Festwochen 開幕式嘅彩排。(個blog又將我啲相次序倒轉。)

呢日居然唔記得帶相機。Zoom 唔到去影啲表演者。

 

今年配合light mapping 射喺 city hall 上。

以為light mapping只有十幾分鐘。原來係成個show 都有,成個鐘。
我企第一排。但係居然實Q話唔可以拍攝。話呢個即係concert,喺 concert 你都唔可以影啦。

心諗你當我傻㗎,棟嘢咁大, 我企遠啲, 冇實Q, 咪一樣可以影。

佢冇我符之下就棟喺我面前。
之後佢要四圍巡,襯佢行開咗我就影相。
































奧地利火紅rock band,Bilderbuch。















雖然唔畀拍片,但係偷雞都影咗啲。

註>正式時電視直播,見啲觀眾都係咁舉起手機啦。唔通係唔想人upload 彩排片段?

11 則留言:

  1. 燈光幾靚。
    個bolg而家係好煩。

    回覆刪除
    回覆
    1. 表演就麻麻。
      個blog一改嘢就會神神哋。

      刪除
  2. 監制知道表演一般咪要用全程投影留人。
    正常番。

    回覆刪除
    回覆
    1. 冇呢啲投影,我真係唔識欣賞啲表演。

      刪除
  3. 做得實Q個腦都係入咗屎

    回覆刪除
    回覆
    1. 有時佢哋啲理由唔合邏輯。

      刪除
    2. 我都覺,完全instruction based, 電腦仲有sense過佢哋

      刪除
  4. 回覆
    1. 投影show係好睇。表演就唔識欣賞嘞。

      刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.