2022年5月13日星期五

針卡

最近去打蜱傳腦炎嘅第二針。醫生問我有冇針卡。我呢啲新奧地利人邊會有呢,只有電子版。

於是醫生就整咗一本畀我。原來係國際通用。 (鄉下仔未見過香港嗰啲。阿媽又冇摷過張針卡我睇喎。)

細個喺香港打嗰啲當然係空白一片啦。
咁有乜疫苗係要打嘅呢?齊齊嚟學德文。

輪狀病毒、白喉、破傷風、百日咳、脊髓灰質炎、流感嗜血桿菌、甲型和乙型肝炎、肺炎球菌、腦膜炎球菌、麻疹、腮腺炎、風疹、蜱傳腦炎、人乳頭瘤病毒、流感  

Rotaviren, Diphtherie, Wundstarrkrampf, Keuchhusten, Kinderlähmung, Haemophilus Influenzae, Hepatitis A & B, Pneumokokken, Meningokokken, Masern, Mumps, Röteln, Frühsommer Meningoenzephalitis, Humane Papilomaviren, Influenza

18 則留言:

  1. 聽過宜家小朋友打唔知幾多合一既針,咁你宜家要唔要打返晒咁多針?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我估阿媽同我打晒㗎喇卦。唔使再打我諗。

      刪除
  2. 手臂疤 - 針隊黎小學接種牛痘防豆腐花。好彩我又冇留疤喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 咦!暴露咗你係資深過我喎。我個年代係打喺小腿。

      刪除
    2. 我個名都叫一爺,一早認老啦!

      刪除
  3. 嘩!真係打到開花喎....哈哈哈.

    回覆刪除
  4. 打埋伊波拉,黃熱病,甲乙肝炎,小兒麻痹,腦膜炎,愛滋啦唔爭在

    回覆刪除
  5. 我都有針卡呀,印象好似卡紙咁架咋

    回覆刪除
  6. 真係一日未C,都仲有得打呀!!!...哈哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 啱呀。遲啲又可能有新嘅疫苗醫治新/舊嘅病都未定。

      刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.