2022年5月6日星期五

清假之旅 Hans Peter Porsche Traumwerk (5)

終於嚟到呢個清假系列最終回喇。

博物館呢度仲有一個大大嘅火車情景模型。

 遇見維修。

佢係將啲真實嘅景點拼喺呢個鎮度。

我覺得佢係自然風景居多。我比較喜歡睇啲城鎮,可以偷窺吓啲人仔做乜。


















臨離開德國前當然係去超市入貨啦。因為只係回購,冇買新嘅嘢,所以唔影相嚕。

14 則留言:

  1. …偷窺人仔…
    我:阿Sir, 果邊有人偷窺,快啲去拉咗佢。

    回覆刪除
  2. 呢個展覽我鐘意睇,好逼真👍

    回覆刪除
  3. 好逼真喎~ 以前有本唔知乜嘢牌嘅英文字典,好似朗文,有啲彩色插頁,好似講人嘅生活,唔太記得,我都成日睇啲人仔做緊乜架😆

    回覆刪除
  4. 王子以前有無砌下模型?

    回覆刪除
    回覆
    1. 有㗎,乜都砌。車啦,屋啦,船啦,機械人啦。。。。

      刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.