2022年5月24日星期二

電子書經驗

終於要跟上時代嘅步伐,買咗電子書。

只因以下呢一本好幾年前出嘅書,似係絕咗版。硬皮裝仍然有得賣但我唔多鍾意,而袋裝版只有"熱帶雨林" 話佢有得賣。 落咗柯打,等等等,延期再延期。最後取消埋我嘅訂單。

追開呢個系列,唔睇好似吊癮喎。而"熱帶雨林" 可以買電子版。咁就考慮買唔買一本電子書閱讀器嘞。

閱讀器除咗"熱帶雨林"出嘅 ,其實呢度仲有其他牌子可以買, 但係只支援其他本地德文網上書店。

最後決定幫襯"熱帶雨林", 因為佢德國網站(我喺奧地利佢會自動帶我去德國網站)嘅英文書都幾多。心諗仲可以去佢日本同中國網站買贏(我實在太天真了)。 

部機分別有有廣告同冇廣告版。當然有廣告部機係平啲啦。

而廣告只出現喺開機時。可以接受。

部機我選擇睇英文指示,咁佢就內置咗英英字典。睇書時有字唔識即刻可以查,仲會問埋wiki。好方便。 
想買其他國家嘅書,網上教學可以改登記地址去其他國家就可以幫襯當地"熱帶雨林"網站(不包括日本同中國)。我試咗改去美國,成功單撈咗本免費書。

另外買咗本德文漫畫睇吓啲質素。

亦單撈咗本免費彩色漫畫。當然轉咗黑白嘅電子書就好難睇啦。

咁日文書點買呢?你係需要用另一個電郵同電話號碼設立帳號。所以係唔可以聯繫你已有嘅電子書。

嘗試買本最平嘅漫畫。單撈時係需要有電子書或者佢自家嘅免費app。喺app入面嘅書係唔可以轉落電子書入面。咁就只可以用電腦,平板或者手機先睇到喇。(如果有人知點轉,請指教。)

中國"熱帶雨林" 嘅書好似只有簡體字。但係美國網站有Kindle繁體中文電子書店。

https://www.amazon.com/s/ref=lp_7735160011_nr_n_2?fst=as%3Aoff&rh=n%3A133140011%2Cn%3A%21133141011%2Cn%3A154606011%2Cn%3A7735160011%2Cn%3A18327575011&bbn=7735160011&ie=UTF8&qid=1559111244&rnid=7735160011

唔係所有中文書都有。嘗試搵誠品暢銷書中嘅一本香港嘢係冇嘅。

想買嗰本有。再睇睇德國網站,亦有,用歐元結算,當然幫襯番德國啦。

以後會唔會再買紙版書呢? 

我其實幾鍾意聞書香。如果電子書會噴埋書味嘅香氛咁我就永遠電子化啦。


24 則留言:

  1. 慳啲! 建立毒友聯盟,交义互換。

    無紙書對有紙書平幾多%

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個品牌設定咗唔好以send本書嘅file畀人。
      我見好參差,平1-40%都有。

      刪除
  2. 現在好少睇書,反而選擇了聽有聲書。

    回覆刪除
  3. 我都有睇電子書,有好多中文書.

    回覆刪除
  4. 我鍾意揭書多過電子書

    回覆刪除
  5. 疫情關係下,電子書會更普及化,
    紙本與數碼之別,是在閲讀過程有不同“體感”經驗,
    這個就各有所好,
    但資訊内容應該無分別...只是載體之異。🤔

    回覆刪除
    回覆
    1. 電子書唔好嘅係睇完唔可以轉贈他人。

      刪除
  6. 我都係鍾意睇紙書多D。

    回覆刪除
  7. 我也是睇紙本的. 實在好多的感覺.

    回覆刪除
  8. 實體書好好多,不過可以邊睇邊查字典又好方便咁

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.