2013年12月13日星期五

北上

南下完next day 126又北上波蘭入貨.

Kłodzko冬天原來有得溜冰

上次miss咗呢個景點zespół renesansowych portali. 係文藝復興時期
 Kłodzko呢度係唔興Xmas market嘅. 馬槽就準備中
但係呢度興聖誕老人.


喺超市居然見雞腳. 咁問吓波蘭friend佢哋會煮乜啦. 煲湯喎. 如果我食我都可能會買. 因為維也納中超嗰啲係急凍. 呢啲新鮮啲
唔買雞腳,我買咗. 平過維也納一半呀! 仲有雞翼都買咗1kg. 喺維也納我係唔買雞翼架. 因為雞翼貴過全雞. 但係呢度雞翼平過全雞,咁先係路嘛!
żurek > The sour rye soup is a soup made of soured rye flour (akin to sourdough) and meat (usually boiled pork sausage or pieces of smoked sausage,bacon or ham) wikipedia.org
愛上咗żurek,喺超市買咗即飲架啦,又買咗湯粉. 其他湯就想試吓好唔好飲.  
左上係一包唔知乜米,友人推介. 左中係好似馬豆嘅東東. 睇吓個味似唔似啦. 我呢度超市冇啫喱粉,又買.
波蘭人似乎都食即食麵. 有農心波蘭版.
左邊即食麵係波蘭紅湯味. 茶包平過我喺呢度英超買.
友人話佢食過一隻好幼嘅腸. 佢只知Tesco超市先有. 但係又畀我喺一間搵到喎. 介紹番佢去買.  
左邊Krokiety z mięsem唔知係乜,又想試吓.原來係炸Crêpe肉醬卷. 食譜我都搵咗,搵日自己整.
咪以為呢度乜都平,好多入口嘢係貴過奧地利.

50 則留言:

  1. 無諗過佢地頂得住雞腳喎

    回覆刪除
  2. 雞腳?我以為只有中國人先會食

    回覆刪除
  3. 王子你既blog食咗我噚日係上一篇既留言-:(
    北上要幾耐車程?
    鬼都識煲雞腳湯@@

    回覆刪除
    回覆
    1. 邊個咁肚餓?
      北上都要三四個鐘車架.
      我都冇諗過佢哋會煲雞腳湯

      刪除
  4. 去波蘭咁咪要經過捷克囉!除左去入貨有冇順便遊覽吓呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個只係入貨團,冇遊覽架.

      刪除
    2. 來回要成七個鐘囉?都唔順便玩吓?

      刪除
  5. 回覆
    1. per kg貴過,我估係加番切雞翼o既人工錢.

      刪除
  6. 真係估唔到有雞腳.....煲湯一流呀~~~多膠質~~~
    買下雞腳整 豉汁鳳爪 嘛~~~

    回覆刪除
  7. 呢到雞亦貴過全雞或雞脾兩三倍,都唔知點解。

    回覆刪除
  8. 佢地都食雞腳?難道知曉了雞腳有許多骨膠原的秘密? ^_^

    回覆刪除
  9. 雞腳/翼我都唔會食.
    果包米係茉莉香米,Jasmine Rice , 即係泰國米 .

    回覆刪除
  10. 波蘭物價真係平過維也納好多喎

    回覆刪除
  11. 我地呢度都係雞翼貴過全雞啊!
    可能佢地不太喜歡食雞翼@@

    回覆刪除
  12. 露天溜冰好正,D人扮聖誕老人通街走又幾過癮

    回覆刪除
    回覆
    1. 我呢度唔興聖誕老人. o個日一次見兩個補數.

      刪除
  13. 大豐收喎, 我都好有興趣一包二包係咩嘢食呢?

    回覆刪除
  14. 真係估佢唔到,竟然連雞腳都有得賣!

    回覆刪除
  15. 奧國人唔食口者喱?點解你度超市無口者喱粉賣?

    回覆刪除
  16. 太可惜.......王子唔食鳳爪!

    回覆刪除
  17. 我老公祖藉波蘭,佢未去過波蘭,真希望有機會一遊!

    回覆刪除
  18. 話過界就過界,歐洲都無乜阻隔了

    回覆刪除
  19. 嘩!! 王子幾時變左師奶,專程過晒界去掃貸????? ^^

    回覆刪除
  20. 果個望鏡頭聖誕老人幾cute^^

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.