2013年12月22日星期日

驚喜!

無啦啦有嘢收,真高興.  
原來係blog友寄嚟架. 冇諗過我會有卡收囉.多謝晒!!
 
睇吓張卡,似係designed in HK. Chet Lam係乜水呢?  
原來係林一峰. 但係卡上啲英文好似怪怪地.

60 則留言:

  1. 依家真係越來越少人寄卡....我連電子卡都費事寄..好行式化....在心中得了.

    回覆刪除
  2. 你blog友好有心丫,依家真係冇人寄聖誕咭了

    回覆刪除
  3. 我經已 N 年無收過聖誕卡喇~ *懷念那些年*
    Merry Christmas!

    回覆刪除
  4. 你真幸福了^^冬至快樂呀~

    回覆刪除
  5. 除咗postcard我好少寄實體卡啦

    回覆刪除
  6. 我有寄卡不過只係寄比一小部份嘅人,而寄卡比我嘅人就更加少,所以每次收到卡都好感動

    回覆刪除
  7. Blog 友好有心呀, 我好耐無寄 card, 連 e-card 都無, 淨係 send text

    回覆刪除
  8. 王子冬至食左咩大餐呀???
    祝你聖誕快樂~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 冬至食大餐?? 冇呢隻歌仔唱好幾年啦. 但都食咗至愛o既....即食麵. :D

      刪除
  9. 禮上往來,你有咩表示呀?

    回覆刪除
  10. 細路時真係好恨收,依家就無乜感覺喇!

    回覆刪除
  11. 我都好耐冇收過聖誕咭啦!

    回覆刪除
  12. Wow...... really nice to receive Christmas card.

    Merry Christmas to you!

    回覆刪除
  13. 收寄聖誕咭好似係好耐好耐之前嘅⋯:(

    回覆刪除
  14. Merry Christmas 王子 !
    我今年都極罕有地收到一張咭,好有心!

    回覆刪除
  15. 我今年都收到一張!!!
    看來明年要論到我們寄了 :P

    Merry X'mas and Happy New Year!!! Yeah!

    回覆刪除
  16. 識到有心人真好, 係"凳"你開心
    我也祝福王子, 聖誕大快樂呀!

    回覆刪除
  17. 聖誕就係充滿歡樂同驚喜!

    回覆刪除
  18. 聖誕咭⋯ 離開校園後都唔記得有無收過⋯

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.