2013年12月24日星期二

平安夜

奧地利人係平安夜呢日慶祝聖誕. 呢日會布置聖誕樹啦,食飯啦,拆禮物啦.  
聖誕大餐奧地利人多數都係喺屋企食. 只有6%係出街食. 所以好多食肆呢日都休息. 食物方面多數人都係食鯉魚.
祝大家聖誕快樂!

53 則留言:

  1. 有冇考究點解聖誕會食鯉魚

    回覆刪除
    回覆
    1. 中世紀開始平安夜要戒食紅肉, 而鯉魚係本土最名貴o既魚

      刪除
  2. 食鯉魚過聖誕,好特別啊。
    祝聖誕快樂,身心康泰!

    回覆刪除
  3. 奧國人食鯉魚會唔會連埋鱗食?
    你唔食魚架啦..咁係咪洗碟呀XXD

    回覆刪除
    回覆
    1. 超市賣o個d已經冇鱗. 我仲低低地問個friend乜奧國鯉魚乜冇鱗架咩.
      今晚餐飯食咗兩小啖魚囉.

      刪除
  4. 呢度都有人食鯉魚,唔好食嘅

    回覆刪除
  5. 奧國人興聖誕節食鯉魚?!真是各處鄉村各處例!
    不過鯉魚我唔食,聖誕節仲有咩食?
    都祝福王子聖誕快樂

    回覆刪除
    回覆
    1. 仲有咩食>>> 都係食魚囉.
      聖誕快樂

      刪除
  6. 祝你聖誕快樂!主恩滿溢!
    英國人在聖誕節當天折禮物,平安夜晚就忙準備明天的聖誕大餐。

    回覆刪除
  7. 王子~聖誕快樂~~開開心心~
    果度佈置完棵樹果頭就拆禮物? 快左少少喎...哈

    回覆刪除
  8. 我唔鍾意食鯉魚。喺奥地利嘅平安夜咪係我嘅受苦日。

    回覆刪除
  9. 聖誕快樂﹗咁你緊喺又去其中一位朋友屋企食自家煮的聖誕大餐﹖歐洲的聖誕節夠氣氛好多好多﹗

    回覆刪除
  10. Hohoho... Merry Christmas & Happy New Year !!

    回覆刪除
  11. Merry X'mas !
    係咪薑蔥屈鯉呀^++^

    回覆刪除
    回覆
    1. 鬼鬼煮魚唔係煎就係咋啦.
      Happy Boxing Day!!

      刪除
  12. 王子曆法係咪聖誕呀:P........Merry X'mas ^^
    哈哈........咁你有冇破例食鯉魚應吓節呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 今次王子曆法係聖誕呀. 但係應節食物方面都係用另一曆法.kakaka
      鯉魚冇食.

      刪除
  13. 祝你聖誕快樂 ! 新年進步 !
    你地興食鯉魚 , 味道和肉質是否同香港的鯉魚一樣呢 ?

    回覆刪除
  14. 呢度既人主要都係同屋企人過

    回覆刪除
  15. 我都知歐洲人唔鍾意出街食

    回覆刪除
  16. 好多年的平安夜都會係朋友或自己屋企開爬地
    最怕出街食飯,人又多,價錢又貴

    回覆刪除
  17. 我呢度都是平安夜慶祝。德國都有鯉魚架,但我呢度不見有得賣。鯉魚多骨噃,奧人食得慣咩?

    回覆刪除
  18. 以前香港人都好喜歡食鯉魚架

    回覆刪除
  19. Merry Christmas ! 我哋24號都係唔食肉

    回覆刪除
  20. 我哋都係主要同屋企人過,之後𠴱幾日,就睇吓有無朋友搞party,被邀請去玩吓囉。總之,晚上條街人影都唔見,同香港萬人空巷天淵之別。不過,都好似有d社區或教會中心會開放平安夜晚,有嘢食,等孤獨人仕都可以感受一點温暖。

    回覆刪除
  21. 食鯉魚慶祝,好有特色!

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.