2013年12月28日星期六

公眾假期仲有Xmas Market行

Xmas Market以我知係開到平安夜下晝. 但係今年Maria Theresien PlatzWeihnachtsdorf 25, 26公眾假期都有開
原本呢個market冇諗住去(因為真係年年一樣). 聖誕呢日冇嘢好做. 又去巡吓啦.


喺獨市嘅情況下, 聖誕呢日都幾多人.

廣場中間個雕像多咗個資料板.
邊個咁大力呢?
呢個market今年係第一年聖誕後轉做年宵. 到時去八八先.

37 則留言:

  1. 假期開市,可以做多D生意,賺多D!

    回覆刪除
  2. 聖誕個D裝飾應該唔再賣啦掛

    回覆刪除
    回覆
    1. 仲賣呀. 唔知係咪for遲d o野東正教聖誕

      刪除
  3. 洋人 25, 26公眾假期都開,超等錢使

    回覆刪除
  4. 奧國除夕食乜野? 點過節?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我只知以前d人食豬頭 (真係成個頭上碟架)

      刪除
    2. 唔通佢哋聽中國人話發過豬頭!食咗會發足成年!
      窮人先食豬頭肉,過年應該食得豪啲啦! 好奇怪,有乜典故呢?
      個豬頭有冇剝晒排牙至上枱架!都幾核凸。

      刪除
    3. 我要寫篇blog介紹吓先.

      刪除
  5. 果位真係大力士........咁都可以"ong 林"左....

    回覆刪除
  6. 逐漸改變⋯已前有些假期唔開門嘅公司E家都開!

    回覆刪除
    回覆
    1. 逐漸改變HK都係咁,年初一都有舗頭開.

      刪除
  7. 俾個機會大家出尼逛吓街,橫掂假期都係宅o係屋企啫!好似都幾多長者行Xmas Market喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 幾多長者<<所以我要去一去,拉低一吓個平均年齡.

      刪除
  8. 呢d攤檔屋仔,係咪循環再用呢?你有冇睇過佢地點樣起同點樣拆?
    我o係捷克睇過拆呢d類似的市集攤檔,當然冇咁靚咁複雜o既屋啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 年年都係咁o既樣.我估係reuse架. 我冇睇過點樣起同點樣拆.

      刪除
  9. 平安夜日比人帶(老點)左去Spittelburg以為開, 反轉頭去多次Rathaus, 我行Markt重點要有Punsch同Brezel包

    回覆刪除
  10. 好有興趣知年宵有咩賣..

    回覆刪除
    回覆
    1. 你可以睇吓我o既舊blog
      http://ohtria.blogspot.co.at/2013/09/new-year-fair.html
      年宵主要係賣過年吉祥物

      刪除
  11. 唔係法例規定假期要休息嘅咩?

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.