2013年12月18日星期三

Mariazeller Adventmarkt

1213 開始出巡. 首站去咗奧地利宗教聖地Mariazell. 一心想睇吓呢度Xmas market.

唔算大.
有積雪,氣氛又好啲咁喎.


呢個話係全世界最大,吊喺度Adventkranz. 直徑12,6噸重.
呢度有窗口做Adventkalender. 維也納冇整幾年lu.
檔口都係嗰啲嘢. 唔影,咁影吓人啦.
小朋友吹喇叭. 佢哋吹梗.....ABCDEFG HIJK...
睇定夜晚食乜先.
Kas Spotz'n芝士炒粉糰.
除咗上面嗰檔,又食咗呢檔嘅鹿肉腸. 仲想買鹿肉午餐肉架. 但係太飽,食唔落....
四圍行,幫助消化

原來呢度有呢種Rotsohler. Rotsohler即係Krampus.
街邊原木蠟燭台.
Btw 呢度因為係宗教聖地. 過時過節彌撒時會好多人架. 所以大教堂有露營摺凳賣.

53 則留言:

  1. 我想知Krampus包,有冇特定造型﹖

    回覆刪除
  2. 鹿肉腸係咪同豬肉腸差唔多味呢

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 呢度係山區. 我去o個日係冇落雪架.
      維也納入冬只係落過兩次雪

      刪除
  4. 原木蠟燭台唔錯.
    Krampus包咁美化隻怪物.

    回覆刪除
    回覆
    1. 以我既理解,芝士麵團係類似gnocchi既物體, 自己整都好易.

      刪除
    2. 你今年巡咗幾多個聖誕市集喇?

      刪除
    3. 毛豆<<簡單過整gnocchi
      Jackie Green<<冇去統計.

      刪除
  5. 露營摺凳比佢地坐著排隊進場呀?

    回覆刪除
  6. 我度今年先落得一場小雪咋

    回覆刪除
    回覆
    1. 維也納入冬只係落過兩次雪咋. Mariazello係山區會多雪d.

      刪除
  7. 真係好熱鬧呀~ 我都期待睇睇Hamilton有冇呢D熱鬧場景~

    回覆刪除
  8. 回覆
    1. 我覺得好食架. 可能我like個芝士味.

      刪除
  9. 乜個包整到咁可愛既???
    係牛油麵包???

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係第一次見,唔係好知係乜麵包. 真o既Krampus好嚇人o既.

      刪除
  10. 咁早落雪, 這個冬天會好冷喎, 希望唔好落咁耐啦。

    回覆刪除
  11. 好喜歡第一張相,影得好好喎。上有吊鐘,下(靠右)有型男擺甫士,好有20年代氣氛 :p

    回覆刪除
    回覆
    1. 你唔講我都冇留意o個位型男出現.

      刪除
  12. 幅相太細粒,幾時整 芝士炒粉糰等我睇真啲?
    乜原木蠟燭台?木頭黎喎,唔會燒著?

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個我自己又未必整喇.
      燒著....我冇去研究添.

      刪除
  13. 呢類的X-mas market...睇落度度都差唔多...不過就夠氣氛~~

    回覆刪除
  14. 個包買相好肉酸,我唔會買。

    回覆刪除
  15. 個芝士炒粉團嘅爐頭好火喉喎!
    原木蠟燭台好靚!

    回覆刪除
  16. 你個邊凍嗎?我阿仔話佢果處今年唔凍,冇雪落

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔係好凍. 都係大約0C. 維也納入冬只係落過兩次雪咋

      刪除
  17. ha ha! i just produced a "Krampus" card and box for my client...

    回覆刪除
  18. 夜晚食芝士炒粉糰, 一盒住邊行邊食, 天氣咁凍咪食物好快凍晒?

    回覆刪除
  19. 鹿肉腸同午餐肉都未試過,味道點架?
    Rotsohler包好得意喎

    回覆刪除
    回覆
    1. 鹿肉腸同普通腸差唔多味. 午餐肉我太飽冇食,唔知乜味.

      刪除
  20. 雪真係聖誕節既特色! 有晒氣氛~

    回覆刪除
  21. 我比較純,ABCDEFG歌我要諗成分鐘咁濟先知你講緊字母歌。

    回覆刪除
  22. Mariazell原來好細喎!得一間大教堂可以睇吓。

    回覆刪除
    回覆
    1. 宗教聖地嘛. 個個係去拜神o既啫嘛.

      刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.