2013年12月30日星期一

Mango cheese cake

見以下呢個cake簡單,咁我又試試先.

http://www.christinesrecipes.com/2013/12/mango-cheesecake.html
魚膠粉我仲未控制得好好. pat cheese好似唔係好凝固. 芒果我只係用鬼鬼芒. 又貴又酸,唔好食. 都係出年夏天有巴基斯坦芒時先.

58 則留言:

  1. 未凝固都唔錯呀)))) 睇落唔錯~~

    回覆刪除
  2. 乜你唔係跟譜既咩..搞到咁離譜..呵呵.

    回覆刪除
  3. 我今年次次買鬼鬼芒都掂呀,係多啲根,不過要焗到熟先甜架

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔好要綠皮,買多紅/黃皮果d,剛買回來好硬,即食會又硬又酸,室溫放4-6日佢會變軟同甜(有啲人會放在生米中焗,不過我冇),熟時你按下去會有少少淋。寧願等熟少少都唔好生。熟前唔可以入雪櫃,一入雪櫃佢唔會再熟。再試下啦。

      刪除
    2. 好,下次有紅/黃皮o個d我先買

      刪除
  4. 係呀~未凝固都唔錯呢~~
    係唔係D芒煮得太耐, 可能變成伴碟好少少...不過就加塊香草0係cheesecake上面, 更靚~

    回覆刪除
  5. How do you do? Wien Ohtria,好似溶了的雪糕,不過看來都唔錯呀!
    祝你新年新歲如意進步,事事稱心!

    回覆刪除
    回覆
    1. How do you do?
      o個pat cheese都幾好食架.
      祝新年快樂.

      刪除
  6. 哩個餅底可以配對他生果都得。
    酸咪做醒胃 Starter 。

    回覆刪除
  7. 王子, 新年快樂呀! 相信你個度今天一定好熱鬧了.

    你下次試下用檸檬代替芒果,用檸檬整出來味道好清新同埋加上芝士沒有咁"漏"呀, 要加一些檸檬皮碎喎,清好多架,我整個倆樣,朋友都覺用檸檬反而更開胃呀,有出奇既好效果架.有機會你試下啦.

    回覆刪除
    回覆
    1. 新年快樂呀!
      檸檬咪仲酸?!!

      刪除
    2. 傻咩,梗係要在放糖時試味啦, 要平行反個D酸味一定要在放糖時試味架, 同埋檸檬汁不要下太多,不用下檸檬肉只下汁及皮已好香好清了.

      刪除
  8. 我食過好甜嘅鬼鬼芒,係要放幾日等佢熟先會甜囉。
    但亦都試過熟咗都未必甜,睇你好唔好彩囉。

    回覆刪除
  9. 果pat 芒果顏色唔靚, 似檸檬

    回覆刪除
  10. 唔用芒果可以用藍莓紅莓先囉:P

    回覆刪除
  11. 巴基斯坦芒, 印度芒, 的確好好食!!

    回覆刪除
  12. 祝!
    新年快樂!
    一切順意!

    回覆刪除
  13. Happy New Year! Wishing you & your family a wonderful ahead~
    See ya next year :D

    回覆刪除
  14. 鬼鬼芒就算甜都有好多根,都係等巴基斯坦芒喇。

    回覆刪除
  15. 個賣相都OK~~仲以為好好食!!!

    回覆刪除
  16. 下次買個靚芒整
    新年快樂!

    回覆刪除
    回覆
    1. 有靚芒又想就咁食. heheh
      新年快樂!

      刪除
  17. 我買過紅皮少黃個啲芒,好大個,看似靚,等到淋先食,都覺得麻麻,又多根,試過無數次,只有失望. 巴基斯坦芒在香港吃過, 都香甜嘅. 不過, 始終泰芒和呂宋芒最香甜, 夏天回港必食.

    回覆刪除
  18. 件cake好靚仔,街賣咁! 勁!
    仲同simpsons wallpaper 一樣色, 哈哈!

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.