2013年12月16日星期一

又睇咗三齣戲

Die schwarzen Brüder (The black brothers), 改編自同名世界名著(但係我未睇過).
故事關於一個男仔因為屋企窮,賣咗佢去米蘭做煙囪清潔工.

原來日本都出過卡通.
今次畀以下個德文名玩咗好耐.

搵咗好耐先知原來係呢齣與龍同行3D大電影

故事簡介(copied from yahoo.com.hk)

故事發生在七千萬前的阿拉斯加,每年長達三個月「黑暗期」加上巨型雪災,迫使數以千計的恐龍大遷 徙。主角柏奇天生體型比其他恐龍細小,一直被視為「弱旅」品種,牠在遷移棲息地的荊棘過程中,通過無比勇氣考驗,在弱肉強食的社群裡不懈奮鬥憑智勇求生, 最後更成功拯救敵手,贏得恐龍間從眾和欽佩,成為世紀英雄!
 
BBC出品,我覺得好真實. 似到以為見到恐龍咁. 3D效果又特出. 推薦大家去睇.
 
All is Lost 全片只有一個演員+一隻手. 對白都唔知有冇三句.
關於男角獨自出海,遇上意外, 喺海上求生故事.  
得一個演員但係完全唔悶喎,仲好緊張添. 簡直係演技嘅表現. 唔怪得要搵資深嘅Robert Redford伯伯去演啦. 好睇. 推介, 推介.
 

35 則留言:

  1. 嘩! Robert Redford 呀! 佢老左都仲咁正呢!

    回覆刪除
  2. All is Lost 香港唔知有冇得睇

    回覆刪除
  3. 第一套啲劇情會唔會老套?

    回覆刪除
  4. 第三套有興趣⋯喜歡歷險記^++^

    回覆刪除
  5. 第三套有啲似172hours喎,聽你介紹完都想睇,唔知香港有冇得上呢!

    回覆刪除
  6. Robert Redford 雖然老了,但他的是自然美, 其他男星要好好學習, 唔好打botox.

    回覆刪除
  7. 第三套我有興趣睇呀!

    回覆刪除
  8. 恐龍片或者會睇 , 老薑始終都係夠辣

    回覆刪除
  9. 我對"與龍同行"最有興趣, 香港好似今個星期四先上畫

    回覆刪除
  10. 多謝推介,我都要睇第三套。

    回覆刪除
  11. 三套片中, 覺得All is Lost 會最好睇.

    回覆刪除
  12. 第三套有D我早前睇過,又係講一過人逃生,不過係陸上,跌左落懸崖壓住左

    回覆刪除
  13. 第三套又唔錯噃,睇吓香港有冇得睇。 ^_^

    回覆刪除
  14. Robert Redford 我以前睇過佢好多戲,真係歲月催人老

    回覆刪除
    回覆
    1. Robert Redford 我只知個名,可能聽亞媽講得多,

      刪除
  15. 回覆
    1. 完全唔知佢以前有幾靚仔,google一吓,又真係冧C女喎個樣.

      刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.