2013年12月1日星期日

Christmas Dreams上

有個Xmas Market我今年先知有. 佢仲要係每星期只開四至日. 噚日好天,去行吓先.  
地點>市郊花園Blumengärten Hirschstetten.



首先入個溫室過吓暖河先
但我只係睇動物. 曉飛嘅係冇嘢罩住架. 好似蝙蝠啦.




Market嘢好多都好女人街貨色

特別啲有石頭畫.
下邊呢個好似點香薰嘅係乜呢? 唔睇佢個價錢牌都唔知係焗蘋果用. (Bratapfel焗蘋果,品一種)
呢度Xmas markets同德國唔同嘅係冇乜玩嘅. 呢個market只有三檔.
想坐喎...

個花園有好多裝飾





Market分開兩. 呢邊呢個係賣地方特產同有機產品.
檔口唔多.
以為佢用木桶裝熱酒. 畀佢呃咗.
仲要杯嘢好怪味,好似飲牙膏水咁. 隻杯design唔特別,keep!
花園裝飾




用鳥糧做裝飾嘅聖誕樹
馬槽...
呢位小朋友係咪遲到入唔到馬槽要罰企呢?

54 則留言:

  1. 個 market 好似唔係好熱鬧喎

    回覆刪除
    回覆
    1. 可能我一早去,呢度又o係市郊嘅關係啦.

      刪除
  2. 隻小朋友太可愛,唔捨得罰呀

    回覆刪除
  3. D花園裝飾都好靚!
    D動物都好可愛呀。
    不過, 沒幾個人, 沒有氣氛呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 可能我一早去,呢度又o係市郊,唔係咁多人啦.

      刪除
  4. 回覆
    1. 可能我一早去,呢度又o係市郊,唔係咁多人啦.

      刪除
  5. 大婆二奶都係度! Especially for YOU !! hahaha

    回覆刪除
  6. 想坐咪趁冇人上去坐吓囉!

    回覆刪除
  7. 我唔捨得罰佢呀.....只係想抱抱佢~~
    而家都係十二月頭, 過多半個月, 個氣氛會好D瓜...?

    回覆刪除
    回覆
    1. 可能我一早去,呢度又o係市郊,唔係咁多人啦

      刪除
  8. 有得睇無得坐添, ............扮细佬去坐啦!

    回覆刪除
  9. 想坐就坐啦!話俾人聽你做梗調查要交報告。

    回覆刪除
  10. 又唔坐?!!....影幅相畀我地睇下嘛~~~

    回覆刪除
  11. 回覆
    1. 可能我一早去,呢度又o係市郊,唔係咁多人啦

      刪除
  12. 杯牙膏水幾錢?你係咪用嚟漱口, 吐返落個杯度比返佢? :p

    回覆刪除
    回覆
    1. 你咁講,諗諗吓可能隻杯係佢漱口用...

      刪除
  13. 用咁既香薰爐焗蘋果,幾時先有得食?應該焗左既放入去暖住吓.
    想坐又使乜黎呢度呀...後花園整滿佢咪得囉 !
    依家仲會俾人呃到, 冇字又唔曉問下先既.

    回覆刪除
    回覆
    1. 放入去暖住吓我估佢會寫warmer囉.
      我邊有後花園呢? 天橋底都冇.

      刪除
  14. 市郊嘅花園除了花, 都有幾多不同動物, 有少少似香港動植物公園

    回覆刪除
  15. 你唔怕凍咩?成日都係街行。

    回覆刪除
  16. Appears not a popular Christmas market.

    回覆刪除
    回覆
    1. 可能我一早去,呢度又o係市郊,唔係咁多人啦

      刪除
  17. 無熱酒可能熱薑餅飲品??

    回覆刪除
    回覆
    1. 熱酒有,但係我以為佢用木桶裝啫.

      刪除
  18. 市郊 Xmas market,果然零舍冷清。焗蘋果,有無食過?

    回覆刪除
    回覆
    1. 煮過o既生果我唔多好,所以焗蘋果我未食過.

      刪除
  19. 唔坐都攬住大婆二奶影相張嘛^^

    回覆刪除
  20. 大婆閃神同二奶海綿都到齊^^

    回覆刪除
  21. Xmas Market無雪好似差D嘢咁...

    回覆刪除
  22. 我幾鍾意第二幅馬槽聖誕樹

    回覆刪除
  23. 哈哈~ 我去冰天雪地旅行又係經常過暖河架~ 不要呢過名係香港生活既人好難理解~

    回覆刪除
  24. 海錦寶寶車你點止想坐, 你應該想拆走埋佢...哈哈~~

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.