2013年12月26日星期四

奧地利人點慶祝聖誕

之前都提過奧地利人聖誕慶祝係喺平安夜. 咁佢哋點慶祝呢? 有個調查機構訪問咗102515歲以上人士.
84%會慶祝聖誕 (我估係因為呢度都幾多回教移民),

88%同屋企人慶祝.

7%自己一個慶祝(可能係獨居老人)

4個有3個會布置屋企, 74%有擺聖誕樹

42%會唱吓聖誕歌.

奧地利人當然唱奧地利名曲Stille Nacht平安夜啦(63%)

 Leise rieselt der Schnee (30%)
 
O Tannenbaum有19%. 
唔講唔知Oh! Christmas Tree呢首歌係1819年德國傳教士Joachim August Zarnack based on一首16世紀民歌所創.
 
平安夜奧地利習俗係唔食紅肉. 所以19% 嘅人會食
最多人食係鯉魚9%,其次係三文魚,3%.  
唔食魚,11%會食冷盤. 7%食腸仔. 2%食炸豬扒.

44 則留言:

  1. 先2日報紙話奧國既聖誕老人會帶埋果隻Krampus去捉唔乖既細路添.
    獨居老人你係其一啦.
    今日又睇左47 Ronin, 都唔錯..但陣勢, 場面點都唔夠戰狼300震撼.

    回覆刪除
    回覆
    1. 奧國聖誕老人同Krampus都係12月頭出現架.
      47 Ronin乜咁快HK上. 日本上咗冇耐咋.

      刪除
    2. 超, 唔得咩..呢套又唔係架片.

      刪除
    3. 唔係架片咩? 好似得個Keanu Reeves唔係架人佐喎. btw可能我呢邊1月尾先上.

      刪除
    4. 全英文.導演都唔係架人.
      依家連d架星如真田廣之都係英國演舞台劇.

      刪除
  2. 王子係7%內嘅獨居老人喎!
    可以唔食鯉魚,我就食三文魚啦!

    回覆刪除
  3. 王子,你如何慶祝聖誕﹖

    回覆刪除
    回覆
    1. 平安夜同往年一樣,去人度. 噚日有客到. 今日宅o係屋企.

      刪除
  4. 唔講都唔知添... 但點解會唔食紅肉,食魚嘅?仲要甘凍嘅天時食冷盤?
    Happy Holidays~

    回覆刪除
  5. 資料好詳盡喎 , 我諗香港人大都出外慶祝聖誕嘞 , 因為睇見成街都係人 .

    回覆刪除
  6. 第二個首歌好好聽喎
    其實平時的奧地利人多數食乜架?佢地唔會成日食炸豬扒掛?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我估炸豬扒好多時都食. 另外會食吓意粉囉.

      刪除
  7. 今年聖誕又暖又落雨,乜氣氛都冇呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 好彩我呢邊冇雨. 但係真係好暖囉.

      刪除
  8. 多謝王子分享資訊~我又知多左啦~~~
    王子有冇食番D聖誕甜品呀~?~?

    回覆刪除
  9. Very interesting! Happy holidays!

    回覆刪除
  10. 咁奧地利人都好有聖誕節日氣氛!

    回覆刪除
  11. 鯉魚好多骨, 我見到都怕.唔明鬼佬會食!?

    回覆刪除
  12. 我食dinner buffet. 係0%的人.

    回覆刪除
  13. 那首奧地利 Stille Nacht 平安夜幾好聽,謝謝分享奧國聖誕風情。

    回覆刪除
  14. 我以為祖國人先會食鯉魚。

    回覆刪除
  15. 好得意, 連食乜都有統計 !

    回覆刪除
  16. 回覆
    1. 會慶祝,冇布置,冇唱歌,唔食魚 hahahah

      刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.