2013年12月15日星期日

香港雞

剩咗一半雞翼又煮乜呢?
有次blog友介紹佢嗰邊嘅香港雞.
http://fannyinsa.blogspot.co.at/2013/10/blog-post_24.html

貪新鮮,我又想試喎. 自己搵Hong Kong chicken食譜即係可樂雞翼. blog友好好搵咗個local食譜過我
Hong Kong Chicken Ingredients: 125 ml Red wine 125 ml Soy(a) sauce 2 tablespoons syrup (or honey) 1 clove chopped garlic Flour to thicken the sauce/marinade Salt and pepper ( a pinch) Directions: Combine all the above ingreients. Cut up a chicken or get some chicken pieces (about 6-8), clean chicken. Marinade chicken in the marinade for 24 hours and fry in low-fat margarine, or low-fat oil.
味道有少少似豉油雞翼. like. 配埋波蘭買嘅不知名穀物.

52 則留言:

  1. 回覆
    1. 又唔係喎. 落咗蜜糖都好似冇乜甜味.

      刪除
  2. 個D穀物好似食麥米粥D麥米喎

    回覆刪除
  3. 香港雞?無聽過有這味送!就好似楊州沒有楊州炒飯一樣?!

    回覆刪除
    回覆
    1. 亦即係星洲冇星洲炒米.

      刪除
    2. 只聽過香港的瑞士雞翼最出名,未聽過香港雞?可樂雞翼又同瑞士雞翼不一樣!
      我想你做的多是瑞士雞翼罷!而這個名字是有段典故的。

      刪除
    3. 我估佢係想扮瑞士雞翼.

      刪除
  4. 其實雞翼點整都好好食!!

    回覆刪除
  5. Your Hong Kong chicken looks great!

    回覆刪除
  6. 如果冇睇錯,隻不知名穀物係Weizen

    回覆刪除
  7. 可能係farro, 意大利人都會食,我就唔係咁鍾意

    回覆刪除
  8. 可樂雞翼我都鐘意食,不過你無加可樂番!

    回覆刪除
  9. 無青菜伴碟,小肉多菜有益啲喎!

    回覆刪除
  10. 我都覺得加兩舊西蘭花會似樣少少…

    回覆刪除
  11. 食麥米0岩你降膽固醇呀XXD, 下次試下用佢整Risotto, 好正.

    回覆刪除
  12. 個不知名穀物好似薏米呀XDDDDD
    原來可樂雞翼係HK Chicken?

    回覆刪除
  13. 回覆
    1. 你search Hongkong chicken會見有食譜架.

      刪除
  14. 回覆
    1. 你search Hongkong chicken會見有食譜架.

      刪除
  15. !谷物我地呢边都有, 好似barley.

    回覆刪除
    回覆
    1. 你点整谷物,咁大粒好難入味,會否基因改造?

      刪除
    2. 朋友教好似米咁煮,之後撈洋蔥,牛油.

      刪除
  16. 哈哈, 估唔到你的香港雞唔係好甜。
    味道合口味嗎? 會有下次嗎?
    等我有機會都試吓先。

    回覆刪除
    回覆
    1. 你買o個d好甜架? 我跟食譜冇乜甜味囉. 味道都啱口味,有下次.

      刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.