2013年12月14日星期六

Buffalo Wings

1 kg雞翼煮乜好呢? 突然諗起buffalo wings. 咁用一半雞翼煮啦. 搵咗以下呢個食譜試吓.
http://www.simplyrecipes.com/recipes/buffalo_wings
  • 2 lbs chicken wings (about 12 wings)
  • 3 Tbsp butter, melted
  • 4 Tbsp bottled hot pepper sauce (like Crystal or Frank's Original)
  • 1 Tbsp paprika
  • 1/2 teaspoon salt
  • 1/2 teaspoon cayenne pepper
  • 1/4 teaspoon black pepper
色水都幾似,但係味道唔多似. 都好食. 再配埋T&P教整嘅薯角. !

41 則留言:

  1. 我家中某人唔肯食雞翼, 呢樣野我無得試整, 嗚嗚

    回覆刪除
  2. 真嘅Buffalo Wings要炸完再撈醬,超肥,呢隻健康啲。

    回覆刪除
  3. 好味就得啦~~剩番果一半有IDEA未???

    回覆刪除
  4. 一次過煮多啲,夠食六餐, 慳水又慳力。
    好香口,正喎!

    回覆刪除
  5. 有次我在這裡一間餐廳試,雞翼乾到似柴皮,醬多到把雞翼浸死了!好在我只是試一隻,更不是我比錢!

    回覆刪除
  6. 雞翼唔入門 !
    薯角係家中常有既小食, 調味可以千遍萬化.

    回覆刪除
  7. Buffalo wings未整過!薯角上星期都整過!

    回覆刪除
    回覆
    1. 你度唔使自己整啦, 出去食咪得囉.

      刪除
  8. 點解唔多似呀?唔夠辣?

    回覆刪除
    回覆
    1. 可能係個調味唔同. 同出邊食o個d個味有少少唔同.

      刪除
  9. 食左雞翼都唔識飛o既!連發個會飛o既夢都唔得!咁食咩翼先啱呢阿sir?

    回覆刪除
  10. 雞翼&薯角都係我至愛,正呀!

    回覆刪除
  11. buffalo wings好味, 但幾痴立立, 在街食幾煩

    回覆刪除
  12. 好少食雞翼,呢款更加少!

    回覆刪除
  13. 早排先有同事問我點整, 你就有 post 出, 等我叫佢黎睇下先 !

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.