2013年12月9日星期一

Krautstrudel mit Kohlsprossen

有日見到下邊呢個用酸菜整,而我又好耐冇食過球芽甘藍Brussels Sprouts喎. !
材料>Strudel皮一pack, 350g Brussels Sprouts, , 500g 酸菜, 兩個洋蔥, 兩湯匙油, 胡椒, 紅椒粉, 孜然粉,一紮parsley, 一隻蛋, 兩湯匙麵包糠.


做法>Brussels Sprouts切半,用鹽水浸8-10分鐘. 酸菜揸乾水. 炒洋蔥至金黃,落酸菜續炒3-4分鐘. 加入parsley切粹,Brussels Sprouts, , 麵包糠,調味粉.
strudel皮包好, 掃上牛油, 200度焗佢35-40分鐘.
我懶冇跟佢整個番茄汁. 出嚟個Krautstrudel真係好鬼乾,要有汁食先好食. Anyway呢個可以有下次.

50 則留言:

  1. Strudel皮 係咪即係酥皮?

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔同酥皮架. Strudel皮薄好多,未焗都已經係乾身.

      刪除
    2. Paper-thin translucent sheets of pastry commonly used in Greek, eastern European and Middle Eastern cuisines. Use several layers together to strengthen the delicate sheets.

      刪除
  2. 你直接用酥皮整咪冇咁乾囉.

    回覆刪除
    回覆
    1. 但係Strudel係奧國o既特色喎.

      刪除
    2. 咁即係似Fillo pastry咁, 要掃左牛油先咪得囉.

      刪除
    3. I think Strudel is the same as Filo pastry

      刪除
  3. 幾得意,好少見酸菜加Brussels Sprouts一齊煮

    回覆刪除
  4. 驟眼睇好似用張紙包住菜咁(右手邊個舊),怪唔之話好鬼乾喇!

    回覆刪除
    回覆
    1. 你形容得好啱. 係好似用張紙包住咁架.

      刪除
  5. 王子又有新搞作.......唔錯=D7

    回覆刪除
  6. 見到''南下。 上''標題, 入到去無野睇?

    回覆刪除
  7. 望落去真係好鬼干喎,相信伴汁食會好味!

    回覆刪除
  8. 我都鍾意食Strudel,不過呢款啲餡料,怪怪的,唔啱我。

    回覆刪除
    回覆
    1. Sauerkrautstrudel 唔係好怪啫. 只係多咗Brussels Sprouts啫嘛.

      刪除
  9. 我唔鍾意食Brussels Sprouts

    回覆刪除
  10. 我聽過人話brussels sprout係苦嘅,我唔敢買嚟試,怕唔鍾意食就浪費晒。

    回覆刪除
  11. 我鍾意食Brussels Sprouts, a bit bitter

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢呢個苦我接受到,苦瓜我就唔得lu.

      刪除
  12. 酸菜係咪我哋嘅咸酸菜?

    回覆刪除
  13. 個賣相好似差少少,好似散散地…

    回覆刪除
  14. Strudel皮, 我淨係食過萍果做餡, 好脆好食, 但未食過咸餡料,
    我以為酸菜主要配肉類來食添

    回覆刪除
    回覆
    1. 咸Strudel多數係酸菜餡,都幾普遍架.

      刪除
  15. 這款係咪點心嚟0架 , 包住酸菜嚟食幾特別 , 我諗味道會怪怪地 .

    回覆刪除
  16. 這是奧地利聖誕食品?乾咗D⋯

    回覆刪除
    回覆
    1. 我手多整o既裝飾誤導咗你添. 呢個平時都可以食到架.

      刪除
  17. 鍾意食Brussels Sprout, 苦苦哋好食。

    回覆刪除
  18. i can't eat brussels sprout, 會"杰"血,you better don't eat too as high chol.

    回覆刪除
    回覆
    1. 原來唔好架. 咁好彩我唔係太好,一年食一次咁啦.

      刪除
    2. 係呀,呢種菜好危險,加上好多有"三高"而自己又唔知aware嘅人!

      刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.