2013年12月19日星期四

斯洛文尼亞首都Ljubljana

1214出巡第二站去咗好多blog友去過,但係我咁近都未去過嘅斯洛文尼亞嘅首都Ljubljana. 
一心覺得佢同奧地利啲鎮仔冇乜分別. 可能冇期望,咁先有驚喜.  
呢日好大霧,山上個城堡都唔見咗.

相中較右係Town Hall.

佢出邊有個唔知係聖誕裝飾定係乜嘅東東.

Town Hall個中庭又幾靚喎

有幾個展廳.  

呢個我估係某童話書插圖展

另一個廳中間睇唔用佢係想介紹雀仔吖定係雀仔屋.

四周係疑似poster創作比賽作品.


呢度個Xmas market沿住河邊.

都係賣嗰啲嘢啦. 呢檔係賣DVD

行行吓見到個巨型馬槽.

睇檔個伯伯話今年係第一次喺街頭展出. 仲要整咁大. 佢仲喺鄉吓搬咗啲石頭同農具嚟裝飾


歐洲冬天好多噴泉or石像都會罩住. 呢個冷帽idea好靚囉.
以為拜土地公
賣熱酒嘅檔口都有熱古力,係杰嗰喎.  
熱酒平過奧地利一半,但係低處未見低.
喺教堂附近個Xmas market.

有人唱live. 啲歌個style好似奧地利民族歌. 可能兩邊文化都差唔多啦.
教堂有一邊market只係賣花. 有好多染色乾花賣(冇影)
附近個Central Market啱啱收檔,冇嘢睇. 但係見有牛奶自販機. BYOB 嘅可以買個膠樽. btw呢架機1L奶貴過奧地利超市.
街市仲有個公磅,唔怕畀人呃秤啦.
冇做定功課,搵咗好耐先搵到Ljubljana個地標.
覺得好奇怪,呢度啲垃圾桶分得好開. 再睇吓地下,可能地下有個巨型桶
河邊呢個長廊Plečnik's archade我估係以前嘅漁市場
開始入黑,呢日睇住咁多先.

右邊係Franciscan Church
大廈圍邊我覺得娘味十足.

山上個城堡若隱若現
The People's Loan Bank building. 見旅遊局個website,咁我咪又影囉.
第二朝冇咁大霧.Kongresni Trg Square影吓
Provincial Mansion依家係University of Ljubljana
Ursuline Church of the Holy Trinity
Park Zvezda見有好多天使上吊.



Maxi shopping mall附近. 星期日都有開.

55 則留言:

  1. 都多嘢睇wor,由你度去要幾耐?

    回覆刪除
  2. Ljubljana個地標也曾經過,隻嘢個樣好似好猛料咁!

    回覆刪除
  3. 我去過呀我去過呀! 不過當時純粹路過,只睇過地標咋~

    回覆刪除
  4. 雀仔屋係介紹郵箱XXD
    老鼠卡通得意.
    有好多草羊
    冷帽樹應該用綠色XXD

    回覆刪除
    回覆
    1. 介紹郵箱>>我仲以為係畀偷窺狂昅o野喎.

      刪除
  5. 冷帽罩住個噴泉好得意喎。

    回覆刪除
  6. 點解冬天要罩住噴泉和石像? 土地公又是什麼東東?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我估係怕d雪破壞. 唔知我啱唔啱.

      刪除
    2. o個個似土地公o既東東係狗仔飲水架.

      刪除
  7. 回覆
    1. 有冇幫襯佢個market嘅大排檔呀!朝早開檔o架!個d魚(呵!你唔食喎)、魷魚、蝦都幾好味,好多人食添!

      刪除
    2. 你唔早d話我知!! 我一早去下一站了.

      刪除
    3. 咁你下次先去食囉!
      我下個post會講Ljubljana啦!到時你咪知囉!hehe...

      刪除
  8. 個疑似"土地公"係俾狗狗飲水架? 又幾靚喎~~
    "天使上吊"....哈哈~~~~

    回覆刪除
  9. 有冇打怪獸呀?
    趁霧大,王子應該博大霧啦!

    回覆刪除
  10. 你就好啦,咁容易去到斯洛文尼亞....羨慕!!

    回覆刪除
  11. 係咪聖誕關係呀?我會覺得奧地利鎮仔靚過佢喎

    回覆刪除
  12. 冬天好淒清呀
    我會唔會係其中一個去過的blog友?
    http://mrandmrsleungskitchen.blogspot.hk/2012/11/Ljubljana.html

    回覆刪除
  13. The sharp colour and pattern of The People's Loan Bank building is beautiful. Rarel;y seen in Wurope for this type of design.

    回覆刪除
  14. 我都鍾意冷帽噴泉,好特别。

    回覆刪除
  15. 天使公仔吊在樹上, 夜晚睇會有少少驚嚇

    回覆刪除
  16. 呢個城都唔錯喎,你用乜交通工具去呀?

    回覆刪除
  17. 睇左好多嘢咁喎, 夜晚燈飾好靚.

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.