2013年12月6日星期五

話劇@Klimt Villa

有日去咗Klimt Villa睇咗一個『話劇』.

個場因為唔係for做話劇,佢啲燈光唔係好pro.
故事係一位女子喺Klimt Villa 嘅聯想&同畫中女models對話. 唱吓歌,似似地歌劇
『話劇』又唔係話劇,因為觀眾要跟佢哋行間博物館.
劇中會介紹吓唔同嘅展室. 又似個導賞團喎. (其中一位演員係持牌導遊嚟架)



total只有三人演出
呢日Kilmt個孫都有出席
導賞團+歌劇感覺幾特別.  
佢哋每月只演一場,但係Book場搞分唇可以book埋個劇架. 呢度一次過最多四十位觀眾. 完場有飲品小食提供. 每位只係......90. (眼都凸埋). 


wikipedia.org
古斯塔夫·克林姆德语Gustav Klimt,1862年7月14日-1918年2月6日,又译古斯塔夫·克里姆特)生於維也納,是一位奧地利知名象徵主義畫家。他創辦了維也納分離派,也是所謂維也納文化圈代表人物。
古斯塔夫·克林姆畫作特色在於特殊的象徵式裝飾花紋,並在畫作中大量使用性愛主題。喜歡他畫作的人稱讚有其「沉悶美感」與大膽象徵寓意,但是卻也招致不少保守派畫家的負面評價。
克林姆畫作另一特色為畫中主角大部分都是女人,主題則為「愛」、「性」、「生」與「死」的輪迴宿命。

38 則留言:

  1. 我淨係識對牛彈琴, 對畫唱歌就要入青山至得。
    90歐 想食人隻車。

    回覆刪除
  2. 隱世富豪王子眼都凸埋,梗係嫌cheap

    回覆刪除
  3. 講下對白,又唱下歌, 係咪似以前D粵語長片?

    回覆刪除
  4. 呢個又幾特別喎!
    不過£90你都制@@

    回覆刪除
  5. 90欧, 係咪自費架????? 冇理由你會捨得囉!

    回覆刪除
  6. 話劇唔俾唱歌既咩?呢d咪互動囉, 你真係睇得少了.
    如果要你俾90歐, 你就唔會睇架啦.

    回覆刪除
    回覆
    1. 互動要企o係度呢.
      你都好明白我. 呢個係因公去,唔使我錢

      刪除
    2. 冇話互動一定要企係度架, 演員落到觀眾席都一樣可以.

      刪除
  7. 你冇同d靚女合照咩?走寶囉!

    回覆刪除
  8. 依家好多話劇、歌劇都攪現埸表演,不是舞台。我睇电視有介紹,在火車站內,表演員穿插在人群之中。門票—般都貴,所以我寧願坐低,舒舒服服咁睇囉。

    回覆刪除
  9. 唔駛自己出錢 , 有歌聽仲有嘢食 , 哈哈當消磨下時間囉 .

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢又唔係差,只係我唔會畀90歐囉.

      刪除
  10. 其實佢最多得四十人入場,攪咁多嘢,九十歐都唔係太過份。

    回覆刪除
    回覆
    1. 四十人如果收得平都唔夠cover o個三位o既人工.

      刪除
  11. 呢個如果當係話劇導賞又幾特別BOR~

    回覆刪除
  12. 英文我都未必聽得掂,更何況奧語

    回覆刪除
  13. 香港嘅一啲劇場都有揾觀眾加入玩吓

    回覆刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.