2020年12月26日星期六

買物

最近睇報紙知道德國哈瑞寶橡皮糖出咗新嘢,係聯乘奧地利本土汽水Almdudler.

橡皮糖得兩個樣嘅啫。支裝係汽水味(都幾似). 另一個就係汽水logo嘅男女。係raspberry + elderflower味。
睇個包裝,好似係made in Austria。唔係德國貨?!!
咁唔知香港會唔會有得賣呢?因為睇香港官網話香港賣嘅橡皮糖都係德國入口。
因英國變種病毒, 歐洲大陸對英國封關。睇報導英國民眾因擔心冇食物進口,都去超市盲搶。
初初覺得事不關己。但係諗諗吓英國貨咪一樣嚟唔到歐洲大陸。嘩!第日(12月23)即刻去英國超市入貨啦。
從未見過呢間超市仔咁多人。不停都有客出出入入。仲要排隊畀錢。真係未試過。 
有人問收銀乜咁多人吖。收銀話啲人怕冇貨返(我咪係囉)。我只係買咗啲我一定要嘅嘢啫。

另外呢日去咗藥房, 用咗12.50歐買咗呢袋仔嘢。

快速病毒測試。因為聖誕有兩個聚會,去之前自己check吓都好。pack嘢又唔算太貴。

撩鼻呢隻原本只喺賣畀醫護。但係呃佢話屋企人係做護士㗎,咁藥房就賣咗畀我喇(邊個唔想做生意)。

再喺yt搵埋自我檢測嘅教學video。準備好,插! 

條嘢插到插唔入為止。再轉五下。然後條嘢浸落個樽仔度,轉五下。滴三滴出嚟驗。等十至廿分鐘就有結果(其實5分鐘已經見到條線)。

結果係陰性。但係呢set嘢係made in China。準唔準嘅呢?

其實都幾易用吖,點解唔賣畀普通人呢?



14 則留言:

  1. 回覆
    1. 我覺得幾好,鍾意幾時check就幾時check。

      刪除
  2. 寄啲糖畀人,咪可叫人哋「收皮」囉!

    我冇你反應咁快,所以,平時都儲定糧, 吼住佢低價就入一堆平貨。

    數量有限,留畀高危人士 如前線醫護者、密切接觸者。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係咪要大嗌「收皮」啦。
      精明消費者當然平就買定啦。但係呢啲異國貨係唔會減㗎。
      依家應該呢啲嘢好充足,冇人話缺貨。

      刪除
  3. 自己測試,都唔知可唔可靠呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 自己檢測係擔心你插得唔夠入我估。

      刪除
  4. 王子提醒我要入麥維他
    Haribo 係呢度個 slogan 我都入哂腦

    回覆刪除
    回覆
    1. 法國開番關,我估唔使擔心冇貨。
      係呀,Haribo有首洗腦slogan 。

      刪除
  5. 回覆
    1. 因為有聚會,怕自己係隱性帶菌者啫。

      刪除
  6. 食過隻日本橡皮糖100%果汁,超好食😋
    你去完聚會又要測多次,點知d人有冇事

    回覆刪除
    回覆
    1. 邊隻呀?
      冇病徵就當冇染疫啦。唔check喇。

      刪除
  7. 自我檢測....唔知自己動作做得夠唔夠標準!
    我又同意樓上毛豆.....去完更加要測喇!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實好易,應該唔會錯。但可以有啲人會插得唔夠入。

      刪除

入咗嚟,不如寫幾隻字,留個言啦.